پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری بیش از ۵۰ جشن در مناطق و محلات اصفهان همزمان با دهه کرامت/هر محله یک رواق

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: مردم اصفهان همواره مردمی ولایی و مذهبی بوده و در تاریخ این موضوع به ثبت رسیده است، لذا ولادت ائمه اطهار (ع) برای آنان معنی خاصی می‌دهد که باید این ایام در شهر قابل لمس و درک باشد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم مذهبی در ولادت‌ها و شهادت‌های اهل‌بیت (ع) می‌تواند به معرفی شعائر دینی بینجامد، ادامه داد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در این زمینه به صورت قوی و علمی ورود پیدا کرده و توانسته سطح آگاهی شهروندان را در این زمینه ارتقا ببخشد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: برگزاری بیش از ۵۰ جشن به مناسبت دهه کرامت می‌تواند نشاط خاصی در سطح جامعه ایجاد کند که این نشاط به مشارکت بیشتر شهروندی در برنامه‌های مدیریت شهری ختم خواهد شد.

وی بیان کرد: نورپردازی، نصب برنر و لمپست، پلاکارد و … بخشی از فضاسازی شهری در اصفهان در این ایام بوده است.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: امروزه وظایف و خدمات شهرداری‌ها به شهروندان توسعه یافته و ارائه برنامه‌های فرهنگی نیز بخشی از این وظایف است که می‌تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی شهر موثر باشد.

گفتنی است دهه کرامت در ایران از روز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا روز ولادت با سعادت برادر بزرگوارشان، امام رضا (ع) ادامه می‌یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا