شهر و جامعهعناوین اخبار

پاسخگویی مسئولان اجری بی‌پایان و توفیقی بزرگ است/ قدردانی از رعایت شئونات و حفظ حجاب اسلامی در مجموعه شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حجت‌الاسلام علی عبداللهی در بازدید ۲ ساعته از مجموعه رسانه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: نخستین کلام وحی که از زمان ظهور اسلام به پیامبر اعظم (ص) وحی شد کلمه «اقرأ» بود که در واقع آغاز بعثت حضرت محمد (ص) از سوی خدا از طریق گفتار، خبر و قرائت با مردم را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بهترین راه ارتباط مردم و مسئولان از راه خبررسانی است، تصریح کرد: آگاهی از نیازهای مردم و رفع آنها هم در مرحله بعد، از وظایف مسئولان محسوب می‌شود که باید اهتمام ویژه‌ای برای آن قائل باشند.

امام جمعه سپاهان‌شهر با تاکید بر اینکه در موضوع مدیریت و اداره نظام ارتباط دوسویه مردم با مسئولان باید پدارنه و دلسوزانه باشد، ادامه داد: در نامه امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر آمده برای رفع نیازهای مردم قسمتی از زمان خود را بگذار تا شخصا با آنها ارتباط برقرار کنی. ممکن است در این دیدار مردم به دلیل مشکلاتی که دارند با تو به تندی رفتار کنند اما باید با آنها برخورد متواضعانه داشته و محافظینت نیز در کنارت نباشند تا آنها بتوانند بدون دغدغه حرفشان را با تو بزنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بازدید ۲ ساعته از بخش‌های مختلف رسانه‌ای شهرداری اصفهان گفت: در بازدیدی که از مجموعه رسانه‌ای شهرداری داشتم نسبت به پاسخگویی و شفافیت در عملکرد شهرداری بسیار خرسند شدم، این موضوع نشان می‌دهد زمانی که کار برای خدا و هدف پیاده کردن وظیفه و حل مشکلات مردم باشد، خداوند نیز کمک می‌کند.

عبداللهی اضافه کرد: مردم تمام هستی و جان خود را برای انقلاب داده‌اند با این وجود مشکلات هم بیش از انتظار آنهاست لذا هر نوع خدمتی به آنها بالاترین ارزش در شرایطی است که دشمن می‌خواهد بین مردم و مسئولان تفرقه بیندازد.

وی افزود: فعالیت در شهرداری در راستای پاسخگویی، حل مشکلات مردم و دلگرم کردن آنان به مسئولان توفیق بزرگی است که اجری بی‌پایان دارد.

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان همچنین به موضوع حجاب و رعایت شئونات اسلامی در شهرداری اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در این بازدید، بانوان شاغل در شهرداری نشان دادند که می‌توان با حفظ حجاب اسلامی در راستای خدمت به شهروندان به خوبی فعالیت کرد که این موضوع جای تقدیر بسیار دارد و می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر ادارات و ارگان‌ها قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا