شهر و جامعهعناوین اخبار

مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک استان اصفهان معرفی شد /لزوم کنترل کیفی طرحهای عمرانی در سطح استان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان ، در مراسم تکریم ومعارفه مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان که با حضور محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی و رییس شورای حمل ونقل ومسکن استان، حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک و جمعی از مسئولین استان و اعضای شورای حمل ونقل ومسکن در اداره کل راه وشهرسازی استان برگزار شد از زحمات ابراهیم آیرون مدیرکل اسبق آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک استان تقدیر شد .

محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از نقطه آغاز هر پروژه و در حین انجام تا به پایان رسیدن یک پروژه نقش بسزایی دارد و آزمایشاتی که در این مراحل انجام می شود جزو لاینفک پروژه های عمرانی است .

وی افزود : توانمندی ، تخصص و امانت داری در صحت فعالیتها از جمله مقوله ها و ویژگی هایی است که در فعالیت های انجام شده در آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک قابل روئیت بوده و این مجموعه یک مجموعه قابل اعتماد برای دستگاه ها محسوب می شود و انتظار می رود توانمندیهای آزمایشگاه در استان اصفهان در حد آزمایشگاه رده اول کشور باشد و بتوان تمام آزمایشات طرح ها را با تجهیزات کامل در آن انجام داد .

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی ورییس شورای حمل ونقل ومسکن استان نیز بیان داشت: استان اصفهان با مساحت بیش از ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع دارای ۱۱ هزارو۵۰۰ کیلومتر راه است که در طول این راهها بیش از ۴۰ میلیون تن بار و ۱۷ میلیون نفر مسافر تردد می نمایند ویکی از پیچیده ترین شبکه حمل ونقل کشور محسوب می شود با این حجم بار ومسافر در طول راهها و حجم ساخت وسازها در بخش مسکن حضور آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک به صورت شبانه روزی قابل روئیت بوده و لازمه انجام کار است .

غلامی افزود: سالانه ۸۷۵ هزار تن آسفالت در سطح استان وبیش از ۷ میلیون تن بتن در پروژه های ساختمانی مصرف می شود که بخش عمده ای از کنترل کیفی این طرحها با آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک استان انجام می شود .

در حال حاضر ۱۰۰ پروژه راهسازی در استان درحال انجام است که بخش عمده ای از بحث کنترل کیفی آن را این مجموعه در حال انجام دارد .

مدیرکل راه وشهرسازی استان در ادامه ابراز امیدواری کرد بتوانیم با کنترل های نظارتی، عمر مفید آسفالت را در پروژه های راهسازی افزایش دهیم و به استانداردهای جهانی دست یابیم .

در پایان از اقدامات وفعالیتهای ابراهیم آیرون مدیرکل اسبق آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک تقدیر و محمدعلی عباس زاده به عنوان مدیر کل جدید معرفی گردید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا