شهر و جامعهعناوین اخبار

مرمت و روکش آسفالت ۸۰ درصد از معابر سطح منطقه سه انجام شد

 به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین کارگر با اشاره به مرمت و آسفالت معابر منطقه سه، اظهار کرد:‌ همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت تراشی معابر اصلی منطقه سه در حال اجرا است.
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان افزود: از ابتدای سال جاری به دلیل فرسودگی آسفالت برخی از معابر فرعی سطح منطقه، روکش آسفالت آنها آغاز و تاکنون حدود ۸۰ درصد آن انجام شده است.
وی ادامه داد: عملیات روکش آسفالت معابر فرعی محدوده خیابان‌های سروش، ولی‌عصر (عج)، ابن‌سینا، گلزار، سنبلستان، عبدالرزاق، ملک، ابوالحسن، مجمر و احمدآباد انجام شده و تا پایان شهریورماه سال جاری آسفالت‌کاری به پایان خواهد رسید.
کارگر افزود: با اجرای عملیات آسفالت‌تراشی خیابان‌های سروش، بزرگمهر، صغیر اصفهانی، فردوسی و در حال حاضر خیابان شهید موحدیان، در حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و حجم ۳ هزار و ۵۰۰ تنی آسفالت‌تراشی در منطقه داشته‌ایم و پس از آن، عملیات خیابان باغ گلدسته را آغاز می‌کنیم.
وی اضافه کرد: با پایان یافتن مرمت و آسفالت معابر اصلی و فرعی که با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال انجام شده، عملیات خط‌کشی ترافیکی معابر با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی مدارس در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا