دسته‌بندی نشده

سرقت اینترنتی از همسر سابق/تهدید هکر تلگرامی از زن جوان

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت الله کرمی زند اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی از حسابش به مبلغ ۴۸ میلیون ریال موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و استعلام از بانک عامل و اخذ پرینت حساب شاکی موفق شدند متهم که سابقا همسر شاکی بوده را شناسایی و پس ازاخذ دستور مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای بررسی بیشتر به اداره پلیس فتا دلالت دادند .
سرهنگ کرمی زند بیان کرد: متهمه «ف-م» در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه بزه انتسابی بود اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود به ناچار اعتراف کرد و گفت: با توجه به اینکه به خاطر طلاق از همسرم کینه به دل داشتم، موقعی که فهمیدم مبلغ قابل توجهی داخل حسابش است با توجه به در اختیار داشتن اطلاعات وی اقدام به برداشت وجه به صورت اینترنتی از حسابش کردم.
این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اعترافات متهمه و عدم رضایت شاکی ،پرونده مقدماتی تشکیل و متهمه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و با قرار وثیقه مناسبت روانه زندان شد.

دستبند پلیس بر دستان هکر تلگرام

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: هکر تلگرام که به عناوین مختلف شهروند آباده ای را به منظور انتشار عکس های خصوصی در فضای مجازی تهدید می کرد، دستگیر شد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: مامور پلیس فتا این فرماندهی با دریافت مرجوعه ای از خانم «غ» دال بر هک تلگرام وی و ربودن عکس و فیلم های خانوادگی و تهدید به انتشار آن در فضای مجازی توسط شخصی ناشناس که خود را «سام» معرفی و دنبال رسیدن به مقاصد شیطانی خود بوده است شروع به کار کرده است.
وی ادامه داد: هکر برای واقعی نشان دادن تهدید خود اقدام به ارسال برخی از این تصاویر برای سایر مخاطبین خانم «غ» کرده بود که با بررسی های فنی وتخصصی به صورت شبانه روزی پس از ۴۸ساعت هکر شناسایی و با هماهنگی پلیس فتا آبادان و پلیس اطلاعات خرمشهر، ورود به مخفیگاه متهم و جمع آوری ادله مستدل و مستند از رایانه وی، متهم دستگیر شد.

کشف سیگارهای قاچاق میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی کامیاران استان کردستان از کشف محموله سیگار قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد ساکی گفت: در راستای تشدید طرح مقابله با ورود کالاهای قاچاق و غیرمجاز، عوامل پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و دستور توقف دادند.
وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو ۶۵۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق را کشف کردند ،افزود : ارزش ریالی این محموله حدود یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برآورد شده است.
ساکی گفت: یک نفر متهم در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
توقیف کامیونت ایسوزو با ۱۰۰ راس دام قاچاق
ماموران پاسگاه انتظامی شهید میر جلیلی شهرستان کامیاران در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو، ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند.
سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران، گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شهید میر جلیلی، یک دستگاه کامیونت ایسوزو را که با محموله دام قاچاق از خرم آباد عازم مریوان بود متوقف کردند.
وی ضمن اشاره به کشف ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از این خودرو و دستگیری یک متهم در این راستا ، افزود: متهم این دام ها را بدون مجوز دامپزشکی و به صورت قاچاق بارگیری و حمل می کرد که توسط ماموران پلیس دستگیر شد.
وی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی احشام قاچاق حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
گفتنی است، دام­های قاچاق نیز به قرنطینه دامپزشکی استان تحویل داده شد.

کشف چک پول های تقلبی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی استان ایلام از کشف بیش از یکصد میلیون ریال چک پول تقلبی خبر داد.

سرهنگ میرعباس شهبازی گفت: عامل تهیه و توزیع چک پول های جعلی در شهرستان ملکشاهی شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: فردی که قصد داشت مقادیر زیادی چک پول تقلبی را وارد بازار کند با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: پس از شناسایی محل اختفای متهم و شناسایی مکان نگهداری چک پول های جعلی عملیات دستگیری متهم با هماهنگی مقام قضائی انجام و مبلغ یکصد میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول جعلی از او کشف شد.
سرهنگ شهبازی گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضائی شده است.

۱۵ هکتار از مراتع و درختان جنگلی منطقه هلیلان در آتش سوخت
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: ۱۵ هکتار از جنگلهای اطراف روستای تخم بلوط بخش هلیلان طعمه حریق شد.
سرهنگ جهانگیری زارعی گفت: متأسفانه در این آتش سوزی ۱۵ هکتار از درختان جنگلی و مراتع طبیعی در آتش سوخت.
وی ادامه داد: این آتش سوزی پس از چند ساعت تلاش با همکاری اهالی منطقه و کارکنان منابع طبیعی و انتظامی هلیلان به طور کلی مهار شد و حریق هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول تصریح کرد: با تلاش ماموران، شخصی مظنون در این رابطه نیز دستگیر که علت و انگیزه متهم در دست بررسی است.
کشف ۳۲۴ کیلو تریاک
معاون هماهنگ کننده استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲۴ کیلو تریاک خبر داد.
سرهنگ غلامرضا جعفری گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان خاش یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه شب گذشته مأموران یک دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را در محور خاش-سراوان شناسایی کردند ،افزود: سوداگران مرگ با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی کردند و پس از مدتی درگیری، قاچاقچیان با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر از محل متواری شدند.
معاون هماهنگ کننده استان گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۲۴ کیلو تریاک را کشف کردند.
گفتنی است تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کشف میلیاردی لوازم خانگی قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از کشف بیش از هزار و ۷۰۰ قلم لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از یک انبار به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی اضافه کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در بازرسی از یک انبار کالای قاچاق در شهر یزد بیش از هزار و ۷۰۰ قلم انواع لوازم خانگی خارجی بدون مجوز گمرکی را کشف و دو متهم را نیز دستگیر کردند.
وی ارزش ریالی این محموله کشف شده را یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: این کالاهای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه خارجی و فاقد مجوز گمرکی است.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: متهمان این محموله کالای قاچاق را از جنوب کشور به شهر یزد وارد کرده بودند که با توجه به دریافت گزارش مردمی، شناسایی و دستگیر شدند.

کشف ۱۱ قطعه دلار ، راز کلاهبرداری ۸۰ میلیاردی را فاش کرد
گروه استان ها – لرستان – جانشین فرمانده انتظامی استان ، از دستگیری کلاهبردار و همدست وی و کشف ۱۱ قطعه دلار در خرم آباد خبر داد و گفت: این عملیات ، راز کلاهبرداری ۸۰ میلیاردی را فاش کرد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ‘علی احمدی تبار ‘ گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی با همدستی یک نفر در زمینه خرید و فروش دلار و ارز و… ، با توسل به شیوه های متقلبانه ، بلافاصله رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی لرستان ، قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی پس از احراز صحت موضوع ، با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در منزلش دستگیر کردند .
جانشین انتظامی لرستان ، اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم ، ۱۱ قطعه اسکناس یکصد دلاری و مقدار تقریبی یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر در این راستا دستگیر شدند .
احمدی تبار ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته، مشخص شد ، متهمان دارای چند فقره پرونده مفتوح در شهرستان های کرج و بم به اتهام کلاهبرداری ، تحت عنوان خرید و فروش دلار و محموله خرما هستند.
وی با بیان این که متهمان دستگیر شده تحت تعقیب مراجع قضائی ، در مجموع بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند گفت : افراد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا