پیشخوانعناوین اخبار

تیرانداز ایران در المپیک: نگذارید معلولیت بر شما غلبه کند

«یورواسپرت» که یکی از مشهورترین رسانه های ورزشی دنیا است، روز جمعه گزارش مختصر و گیرایی از «زهرا نعمتی» پرچمدار تیرانداز ایران ساخته و با منتشر کردن تصاویر زیادی از نعمتی، در زیر نویس آن به ویژگی ها و زندگی او پرداخته است.
این شبکه تلویزیونی در گزارش خود گفت: زهرا نعمتی آروز داشت در رشته تکواندو فعالیت کند، ولی زندگی او را وادار کرد برنامه هایش را تغییر دهد.
یورو اسپرت افزود: سال ۲۰۰۴ در ۱۸ سالگی، نعمتی قربانی یک تصادف جاده ای شد و از آن به بعد با ویلچر آشنا شد. البته ویلچر هرگز مانع از این نشد که نعمتی از رویایش در رسیدن به بازی های المپیک دست بکشد.
این شبکه مطرح تلویزیونی افزود: زن جوان ایرانی عشق و هیجان دیگری در دنیای ورزش پیدا کرد، تیراندازی با کمان. در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، مدال طلا را به دست آورد و گفت «می خواستم نشان دهم زنان ایرانی نیز می توانند مدال بگیرند» «و رویای من به لطف ورزش محقق شد».
یورو اسپرت گفت: نعمتی برای بازی های المپیک ریو سهمیه حضور در این بازی ها را به دست آورد تا کنار افراد سالم رقابت کند. روز پنجم اوت، او پرچمدار کشورش در بازی های المپیک شد.
زهرا نعمتی روز ۱۰ اوت در دور نخست بازی ها شکست خورد و بازی های المپیک را با یک پیام مثبت ترک کرد: «نگذارید معلولیت بر شما غلبه کند».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا