شهر و جامعهعناوین اخبار

تیم بهزیستی استان اصفهان رتبه اول جشنواره ورزشی معلولین بهزیستی کشور را کسب کرد

جشنواره ورزشی معلولین با ۱۶ استان کشور  به مدت ۵ روز در شهرستان بابلسر ویزه آقایان و شهرستان تنکابن ویژه خانم ها به صورت همزمان برگزار شد . در این جشنواره از بهزیستی استان اصفهان ۱۸ نفر از معلولین حضور داشتند که در قسمت خانم ها موفق به کسب دو مدال طلا توسط خانم ها معصومه بابا احمدی در رشته تنیس روی میز ناشنوایان و خانم دریس حمودی در رشته آمادگی جسمانی ناشنوایان و کسب دو مدال نقره توسط خانم ها پریوش فرحی در رشته شنای معلولین جسمی حرکتی و اعظم السادات هاشمی در رشته شطرنج نابینایان و کسب مقام چهارم در رشته دوی صحرا نوردی توسط ریحانه نبیان شدند و در مجموع مدالی با دو طلا و دو نقره در قسمت خانم ها مقام اول را کسب نمود.

در قسمت آقایان تیم اصفهان با حضور ۱۸ نفر معلول، موفق شد مقام اول رشته تنیس روی میز ناشنوایان توسط آقای امید ایزد ستا و مقام اول رشته دو و میدانی نابینایان توسط آقای میلاد موذنی و مقام دوم شطرنج نابینایان توسط احمد نجیمی و مقام چهارمی مهرداد افشاری  را کسب نماید و در مجموع مدالی در قسمت آقایان با دو طلا و یک نقره موفق به کسب مقام دوم جشنواره ورزشی آقایان شد.

تیم اعزامی بهزیستی استان اصفهان در مجموع آقایان و خانم ها با کسب چهار مدال طلا و سه مدال نقره موفق به کسب مقام اول جشنواره ورزشی معلولین بهزیستی کشور شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا