شهر و جامعهعناوین اخبار

نشت یابی ۳۱۲ هزار انشعاب گاز در خراسان رضوی

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی ، حبیب الله صادقی با اعلام این خبر اظهار کرد: گروه های نشت یابی امور بازرسی فنی شرکت گاز، با هدف جلوگیری از به وجود آمدن سوانح ، پایداری گاز طبیعی و کاهش آلودگیهای زیست محیطی، هفت هزار و ۹۰۷ کیلومتر از خطوط تغذیه و توزیع، شش هزار و ۲۹۰ مورد حوضچه شیراصلی و ۳۱۲ هزار انشعاب گاز را طی چهار ماهه نخست امسال مورد نشت یابی قرار داده اند.

وی افزود: بروز مشکلات احتمالی همچون ایجاد نشتی در شبکه ها و اتصالات از جمله مواردی است که نیازمند دقت نظر و بررسی پیوسته کارشناسان شرکت گاز است.

صادقی گفت: با ارتقای دستگاههای نشت یابی شرکت ملی گاز ایران به تجهیزات مدرن و روزآمدی همچون GPS و کامپیوتر همراه ، شاهد افزایش میزان دقت و قرابت فنی در این حوزه به استانداردهای بین المللی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی اضافه کرد: در کنار نشت یابی خطوط اجرا شده ، بازرسی و بازدید پروژه های در دست اجرا نیز از دیگر اقداماتی است که همواره در دستور کار بازرسان فنی  شرکت گاز خراسان رضوی قرار دارد.

وی در پایان از نشت یابی۳۰۳ ایستگاه CGS و TBS شهری و روستایی طی همین مدت و در راستای بهره مندی ایمن از گاز طبیعی در بین همه شهروندان خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا