پیشخوانعناوین اخبار

سوریان و عبد ولی حریفان خود را شناختند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،در وزن ۵۹ کیلوگرم «حمید سوریان» ابتدا به مصاف «شینیبو اوتا» از ژاپن می رود و در صورت برتری مقابل این کشتی گیر در دور بعد مقابل برنده «ابراهیم لابازانوف» دارنده طلای جوانان جهان از روسیه و «آلمات کبیسبایف» دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۱ ، دو مدال برنز جهان ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۵ از قزاقستان می رود.
اوتا همان حریف ژاپنی است که اواخر اسفند سال ۹۴ در رقابت های کسب سهمیه المپیک در قزاقستان برابر وی شکست خورده بود.
سوریان در صورت پیروزی در دور دوم دو کشتی دیگر در دورهای سوم و چهارم را برای رسیدن به فینال پیش رو دارد. در گروه سوریان روشن بایراموف دارنده مدال نقره المپیک از جمهوری آذربایجان، جسی تیلکه آمریکایی و لی جونگ بایک دارنده دو مدال طلای آسیا از کره جنوبی نیز حضور دارند. در این وزن ۱۹ نفر وزن کشی کرده اند.
در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبد ولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مارک مادسن از دانمارک دارنده مدال نقره جهان خواهد رفت. عبدولی در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان دلشادجان توردیف از ازبکستان و ویکتور نمس از صربستان خواهد رفت.
در گروه عبدولی آرسن جلفالکیان دارنده یک طلا، یک نقره و دو برنز جهان از ارمنستان، پیتر باسکی دارنده طلای سال ۲۰۱۴ جهان از مجارستان، الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان از جمهوری آذربایجان و زورابی داتوناشویلی از گرجستان حضور دارند و عبدولی برای حضور در دیدار فینال پس از دور سوم یک مسابقه را برنده این کشتی گیران پیش رو خواهد داشت. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.
رقابت های اوزان فوق از ساعت ۱۷:۳۰ فردا به وقت برزیل، در سالن کاری اوکا شماره ۲ شهر ریودوژانیرو برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا