پیشخوانعناوین اخبار

شکست عبد ولی برابرحریف دانمارکی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، رقابت های وزن ۵۹ و ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران در سالن کاری کاوا ۲ ریو آغاز شد که سعید عبد ولی دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی سال ۲۰۱۱ جهان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مارک مادسن فرنگی کار پرقدرت و دارنده چهار مدال نقره جهان از جهان قرار گرفت.
دو کشتی گیر سه دقیقه نخست را برابر و بی دردسر و بدون امتیازی پشت سر گذاشتند.
در تایم دوم داور با توجه به اینکه دو حریف فنی را رد و بدل نکردند به هر دو اخطار کم کاری داد که هیچکدام در خاک نتوانستند امتیازی کسب کنند و پس از آن داور یک پوئن اخطار به عبد ولی داد و ادامه حریف دانمارکی نیز یک پوئن اخطار گرفت و کشتی به تساوی کشیده شد و در نهایت با توجه به کسب امتیاز آخر از سوی مادسن، دستان حریف دانمارکی به عنوان برنده بالا رفت.
نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران پس از شکست برابر نماینده دانمارک، اعتراض کرد که این اقدام او یک کارت زرد از سوی داور تشک به همراه داشت.
عبد ولی در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۵ جهان نیز مقابل این دانمارکی شکست خورده بود و پیش از این هیچ ایرانی (فرشاد علیزاده و هادی علیزاده پورنیا) نتوانسته بودند او را شکست دهد.
عبد ولی حال باید منتظر باشد تا در صورت حضور حریف دانمارکی در فینال در شانس مجدد مسابقات خود را ادامه دهد.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک به میزبانی شهر بندری ریودوژانیرو برزیل از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ماه ادامه دارد. در جریان این رقابت ها ۱۰ هزار و ۴۴۴ ورزشکار از ۲۰۶ کشور جهان در ۲۸ رشته با هم رقابت می کنند.
کاروان ورزشی ایران تاکنون دو مدال طلا از سوی کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته های ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری کسب کرده و با این مدال ها در رده بیست و یکم جدول مدال ها قرار دارد. آمریکا، چین و انگلیس به ترتیب رده اول تا سوم جدول را به خود اختصاص داده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا