شهر و جامعهعناوین اخبار

پیشنهاد تالیف و نشر کتاب جامع تاریخ ورزش اصفهان/ شهرداری چراغ ورزش اصفهان را روشن نگاه داشته است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، نشست صمیمی اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان (ایپس) با شهردار اصفهان برگزار شد که اعضای این انجمن به بیان دیدگاه‌ها، درخواست‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

پیگیر راه‌اندازی زمین‌های ورزشی روباز در اصفهان هستیم

شهردار اصفهان در این نشست ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع)، روز خبرنگار و کسب مدال طلای المپیک توسط سهراب مرادی وزنه‌بردار اصفهانی با بیان اینکه از گذشته همواره علاقه‌مند به کارهایی زیبا در حوزه ورزش اصفهان بوده‌ام، اظهار کرد: در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی ظرفیت‌های بسیاری داریم و می‌توانیم کارهای خوبی در این بخش‌ها انجام دهیم.

مهدی جمالی‌نژاد ادامه داد: در بیشتر برنامه‌های هر هفته چند افتتاح، یک یا دو طرح ورزشی کلنگ‌زنی می‌شود یا به بهره‌برداری می‌رسد و شهرداری اهمیت فراوانی برای مقوله ورزش قائل است.

وی با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی زمین‌های ورزشی روباز هستیم، اضافه کرد: زمین‌های ورزشی روباز مزیت‌های فراوانی دارد، از جمله اینکه سالن‌های سرپوشیده بیشتری در اختیار بانوان قرار می‌گیرد و همچنین این موضوع کم‌تحرکی در میان نوجوانان و جوانان محلات را کاهش می‌هد.

شهردار اصفهان در پایان آمادگی شهرداری را برای همکاری و مساعدت‌های لازم با اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی (ایپس) اعلام کرد.

حمایت‌های شهردار اصفهان از مقوله ورزش جای قدردانی دارد

عضو هیئت مدیره اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان (ایپس) نیز در این نشست صمیمانه با معرفی انجمن ایپس اظهار کرد: در تمامی مسابقات ورزشی در سطح جهان تنها خبرنگارانی که دارای کارت این انجمن باشند می‌توانند مسابقات را پوشش دهند.

امین کریمیان تصریح کرد: با ورود آقای جمالی‌نژاد به شهرداری اصفهان که از ورزشکاران استان محسوب شده و علاقه بسیاری نیز به این مقوله دارند تمام ورزش اصفهان می‌تواند از حمایت‌های ایشان منتفع شود.

وی با بیان اینکه شهرداری می‌تواند حمایت‌های بسیار خوبی از ورزش داشته باشد، تاکید کرد: بسیاری از غیرورزشی‌ها از نردبان ورزش بالا رفته و خود را مطرح کرده‌اند که البته در این میان برخی از این افراد اتفاقات خوبی را برای ورزش رقم زده و برخی دیگر نیز نتوانسته‌اند از مسئولیتی که بر عهده آنها گذاشته شده بود به خوبی در راستای رشد و اعتلای ورزش در جامعه استفاده کنند.

ایجاد چتر حمایتی برای اعضای انجمن ایپس اصفهان

رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان (ایپس) نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: حدود ۹۶ سال پیش در جریان بازی‌های المپیک بلژیک پیشنهاد تشکیل انجمنی برای نویسندگان و عکاسان داده می‌شود تا فعالان رسانه در حوزه ورزش بتوانند تشکلی را داشته و زمانی که در مسابقاتی حضور می‌یابند، مورد حمایت قرار بگیرند.

حمید باقری با بیان اینکه ۴ سال پس از این ماجرا خبرنگاران ۱۷ کشور در پاریس جمع شدند تا انجمن جهانی ایپس را تشکیل دهند، تصریح کرد: با تشکیل انجمن ایپس این تشکل به قاره‌های دیگر نیز می‌رود و حدود ۳۰ سال پیش انجمن ایپس قاره آسیا شکل می‌گیرد که هم‌اکنون پایگاه آن در کشور بحرین است.

وی ادامه داد: سال ۹۰ انجمن ایپس در اصفهان شکل گرفت که هم‌اکنون نیز هدفمان ایجاد چتر حمایتی برای اعضای این انجمن است تا اعضای آن در کمال آرامش بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

شهرداری چراغ ورزش اصفهان را روشن نگاه داشته است

عزیزالله مشفقی دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان (ایپس) نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه شهرداری چراغ ورزش اصفهان را روشن نگاه داشته است، اضافه کرد: حمایت‌های شهرداری و سازمان ورزش شهرداری سبب شده هیات‌های ورزشی سرپا باشند.

گفتنی است در پایان این نشست پیشنهاد جمع‌آوری اطلاعات و فعالیت‌ای مطالعاتی برای تالیف و نشر کتاب جامع تاریخ ورزش اصفهان به شهردار اصفهان ارائه شد که مورد موافقت مهدی جمالی‌نژاد قرار گرفت.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا