پیشخوانعناوین اخبار

راز زیبایی پوست زنان ژاپنی لو رفت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از باشگاه خبرنگاران، برنج حاوی یک ماده قدرتمند به نام «اسکوالین و اسید لینولئیک» است. این اسید یک آنتی اکسیدان قوی است که باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک می شود. اسکوالین پوست را از آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کند.

علاوه بر این،روغن سبوس برنج باعث کاهش سطح کلسترول و کمک به سلامت قلب شما می شود همچنین حاوی میزان فراوانی ویتامین E است که فواید آن برای سلامتی بدن ثابت شده است.

این دستور غذایی ژاپنی به طور قابل توجهی و تنها در یک هفته جوانی پوست شما را جوان می کند همچنین چین و چروک ها را ازبین برده و موجب نرمی، زیبایی و درخشش پوست شما شده و ۱۰ سال جوانتر به نظر می رسید.

عناصرتشکیل دهنده:

۳ قاشق غذاخوری برنج

۱ قاشق غذاخوری عسل

۱ قاشق غذاخوری شیر

دستورالعمل ها:

ابتدا برنج را برای حدود ۲ دقیقه پخته و آب برنج را برای استفاده های بعدی نگه داری کنید،سپس برنج پخته شده را با یک قاشق غذاخوری شیر گرم و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید.

صورت خود را به خوبی بشویید و این ترکیب را مانند ماسک بر روی پوست خشک خود قرار داده و اجازه دهید تا زمانی که خشک شود بر روی پوستتان باقی بماند حال صورت خود را با آب برنج پخته شده آبکشی کنید.

آب برنج و خواص آن:

آب برنج دارای خواص مفید زیادی برای پوست است و بهبود جریان خون و ازبین بردن چین و چروک از فواید ان است.

علاوه بر این موارد آب برنج به کاهش التهاب، آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست نیز کمک می کند به همین دلیل توصیه می شود که شما این روش را حداقل یک باردر هفته تکرارکرده و نتایج شگفت آور آن را ببینید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا