پیشخوانعناوین اخبار

رحیمی مغلوب حریف ژاپنی شد و از راهیابی به فینال بازماند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،رقابت وزن های ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه به وقت ایران در سالن کاری اوکا شهر ریو آغاز شد.

حسن رحیمی دارنده چهار مدال طلا، نقره و برنز جهان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم «گارنیک مناتساکانیان» از ارمنستان را با امتیاز عالی ۱۳ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
وی در این مرحله مقابل «ویکتور لبدوف» دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان از روسیه قرار گرفت و در یک کشتی هوشمندانه حریف قدرتمند و مدعی خود را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد.
این آزادکار تکنیکی تهرانی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «ری هیگوچی» از ژاپن رفت و در عین ناباوری با حساب ۱۰ بر پنج مقابل این حریف ناشناخته و جوان شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.
رحیمی تا ساعاتی دیگر برای مدال برنز باید به مصاف حریفان برود.
هیگوچی از ژاپن موفق شده بود «یانگ کیونگ ایل» دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ ، دارنده دو مدال طلای سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۴ جهان و «بونه رودریگز» دارنده مدال برنز جهان از کوبا را شکست دهد.
نماینده ژاپن همچنین «ولادمیر خینچیگاشویلی» قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک نیز «ولادمیر دوبوف» دارنده مدال نقره و برنز جهان از بلغارستان را ۸ بر ۴ شکست داد و به فینال راه یافت.
کاروان ورزشی ایران تاکنون پنج مدال شامل دو طلا از سوی کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزن های ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم، دو مدال برنز از سوی سعید عبد ولی و قاسم رضایی در وزن های ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و یک مدال برنز از سوی کیمیا علیزاده در تکواندو کسب کرده است.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک که از۱۵ مرداد ماه در شهر بندری ریودوژانیرو برزیل و با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور آغاز شده است، ۳۱مرداد ماه و با معرفی برترین های ۲۸ رشته ورزشی به کار خود پایان می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا