پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای طرح بزرگ برخورد با کانون های جرم در “اصفهان”/۵۰۰میلیارد کالای قاچاق در پنج ماهه اول امسال

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در حاشیه نشست خبری قبل از ظهر امروز از اجرای طرح  برخورد با کانون های جرم طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت : در این طرح سه روزه که با هماهنگی مقام قضائی انجام شد تعداد ۱۵۳ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی افزود: این طرح توسط ۴۰ تیم  چهار نفره از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی اصفهان انجام شد که در نتیجه آن تعداد ۲۶ محکوم غایب فراری ، ۳۰ سارق زورگیر و کیف قاپ ، ۱۷ متهم و مجرم فراموش شده  شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در نتیجه اجرای این طرح ۷۳ کانون جرم شناسایی ، ۵۰ قبضه انواع سلاح سرد و مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سردار آقاخانی اضافه نمود: کالاهای مکشوفه در این طرح شامل ۶۰۰ گوشی تلفن همراه ، ۵۰۰ میلیون ریال وسایل منزل ، ۲۰۰ میلیون ریال لوازم داخل خودرو و سایر اموال مسروقه به ارزش  ۲۵۰ میلیون ریال می باشند.

  آقاخانی از افزایش کشفیات کالای قاچاق در پنج ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کشفیات کالای قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال ، ۶۰۰ درصد و کالای قاچاق بیش از یک میلیارد ریال ، ۸۳ درصد افزایش داشته است .

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد:  یک هزار و ۷۵۰ نفر متهم طی پنج ماهه اول امسال دستگیر و ۳۳۰ دستگاه خودرو از آنان توقیف شده است .

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از انهدام یک باند حرفه ای که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می کرد خبر داد و اظهار داشت : این باند  انواع کالای قاچاق را از جنوب کشور به شهر “اصفهان ” و شهرستان های اطراف منتقل و اقدام به توزیع می کرد که تعداد ۴۰ کانتیر کالای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال  در یک عملیات از آنان کشف شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا