پیشخوانعناوین اخبار

کشتی آزاد المپیک ریو/پیروزی یزدانی مقابل حریف ترکیه ای

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،رقابت وزن های ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازی های المپیک از ساعت ۱۶ به وقت ایران در سالن کاریو کا شهر ریو آغاز شد و رضا یزدانی در دور نخست به مصاف «ابراهیم بلوک باشی» کشتی گیر مطرح ترک رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با برنده دیدار «ختاگ گازیموف» قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان و «رادوسلاو باران» از لهستان کشتی می گیرد.
در گروه یزدانی آنزور بولتوکایف دارنده مدال برنز جهان و کشتی گیر مطرح روس، والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از اوکراین و خودربولگا دورجخاند نایب قهرمان جهان از مغولستان حضور دارند.
در بالای جدول نیز کایل اسنایدر قهرمان جهان از آمریکا، راه دشواری برای حضور در دیدار فینال پیش رو نخواهد داشت.
کاروان ورزشی ایران پیش از این هشت مدال شامل سه طلا از سوی کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزن های ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری و حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد، یک نقره از سوی کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد، چهار مدال برنز از سوی سعید عبد ولی و قاسم رضایی در وزن های ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی، حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد و یک مدال برنز از سوی کیمیا علیزاده در تکواندو کسب کرده است.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک که از۱۵ مرداد ماه در شهر بندری ریودوژانیرو برزیل و با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور آغاز شده است، ۳۱مرداد ماه پایان می یابد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا