پیشخوانعناوین اخبار

دستگیری جیب بر خطوط اتوبوس BRT تهران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت ۲۱و ۴۰ دقیقه روز ۲۴ مرداد سال جاری یک فقره دستگیری سارق در ایستگاه اتوبوس BRT از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام شد.
با حضور ماموران کلانتری در محل یکی از شهروندان گفت که فردی گوشی تلفن همراه و کیف پولش را به شیوه جیب بری سرقت کرده و با شناسایی سارق، طی یک تعقیب و گریز و با کمک بستگان خود موفق به دستگیری وی شده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «جیب بری» و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته در اظهارات خود گفت: داخل یکی از اتوبوس های خطوط BRT مسیر خاوران – آزادی به همراه تعدادی از بستگان بودیم که ناگهان متوجه سرقت گوشی تلفن همراه و مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد همراه خود و همچنین شوهرخواهرم شدیم.
وی افزود: به محض اطلاع از سرقت فردی اقدام به فرار از داخل اتوبوس کرد که فرد مذکور را تعقیب و موفق به دستگیری وی شدیم.
وی گفت: در بازرسی اولیه متهم توسط ماموران کلانتری، گوشی تلفن همراه بنده از وی کشف شد.
براساس این گزارش، متهم «سعید . الف» (متولد ۱۳۴۰) به ده ها فقره جیب بری و سرقت گوشی های تلفن همراه از مسافران اتوبوس بویژه در خطوط «خاوران – تهرانپارس» و «راه آهن – تجریش» و فروش گوشی تلفن همراه مسروقه برای تامین هزینه مواد مخدر مصرفی خود اعتراف کرد.
در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از سال ۱۳۶۶ تاکنون، دارای ۱۲ فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و موادمخدر است و به مصرف شدید موادمخدر از نوع هروئین اعتیاد دارد.
سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ده ها فقره سرقت به شیوه جیب بری و سوابق متعدد وی در ارتکاب جرایم مختلف بویژه سرقت و برای شناسایی سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضائی صادر شده است.
وی از همه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت کرد تا برای پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی در میدان حـر – انتهای خیابان ۱۲ فروردین مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا