حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازجاسازی محموله کالای قاچاق زیر بار علوفه تامرگ سرنشین پراید

  سرهنگ”غلامرضا براتی” گفت : ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید”رئیسیان” شهرستان “سمیرم” حین کنترل خودروهای عبوری در این ایستگاه به یک دستگاه کامیون آتکو حامل بار علوفه مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از دقیق از این خودرو تعداد ۹۷۵ شیشه شکلات صبحانه خوری ، تعداد نه  هزار و ۴۸ قوطی کمپوت آناناس و تعداد هشت هزار و ۲۴۴ قوطی نوشیدنی خارجی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش این محموله مکشوفه را ۳۴۰ میلیون و ۵۴۶ هزار ریال دانست و اعلام کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان  خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقف وانت پیکان با ۴۰ کیلو تریاک در “کاشان”

فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از کشف مقدار ۴۰ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

 سرهنگ  “مهدی  پور غلامحسین ”  گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “کاشان” حین اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی بعمل آمد که مقدار ۴۰ کیلو تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ پورغلامحسین بیان داشت : در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اذعان داشت: مبارزه بی امان با مواد مخدر در دستور کار کارکنان پلیس این شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را در این زمینه را از طریق پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

تجاوز به چپ زانتیا مرگ سرنشین  ۱۴ ساله پراید را رقم زد

 در اثر برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با یک سواری پراید در محور “اصفهان-شهرکرد” یک نفر از سرنشینان پراید جان خود را از دست داد و یک نفر به شدت مجروح شد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” ساعت نه و ۳۰ دقیقه صبح روز گذشته از برخورد یک دستگاه سواری پراید و زانتیا باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این تصادف در محور فرعی “کچوئیه” اتفاق افتاده بود که متاسفانه یکی از سرنشینان سواری پراید که دختری ۱۴ ساله بود جان خود را از دست داد و یکی دیگر از سرنشینانش که دختری ۱۸ ساله بود مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را تجاوز به چپ سواری زانتیا اعلام کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: تجاوز به چپ یکی از مهم ترین علل وقوع تصادفات  جاده ای می باشد که از تمام رانندگان وسایل نقلیه تقاضا میشود با سرعت مطمئنه و رعایت کامل قوانین رانندگی کنند و هنگامی که قصد دارند سبقت بگیرند جوانب احتیاط را رعایت کنند و پس از اطمینان از عدم وجود وسیله نقلیه ای از روبرو و پشت سر اقدام به سبقت گرفتن کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا