حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

۲ تن و ۸۶۳ کیلو مواد مخدر در اصفهان کشف شد

 سردار “عبدالرضا آقاخانی” گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان باخبر شدند که یک قاچاقچی حرفه ای قصد دارد یک محموله سنگین مواد مخدر را از جنوب کشور به تهران انتقال دهد و از شهر اصفهان عبور کند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه در یکی از ورودی های شهر اصفهان از سمت شمال، کامیون کشنده حامل مواد افیونی شناسایی و متوقف شد افزود: در بازرسی اولیه از این خودرو بشکه های مواد شیمیایی کشف شد.

آقاخانی افزود:در بازرسی دقیق تر مشخص شد داخل بشکه ها ، یک تن و ۴۱۵ کیلو تریاک جاساز و به طرز حرفه ای رنگ آمیزی و جوشکاری شده است .

سردار آقاخانی بیان داشت: همچنین ۶۷۶ کیلو و ۷۱۲ گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و ۶۵۱ کیلو و ۹۵۰گرم تریاک و حشیش و ۱۲۰ کیلو هروئین توسط ماموران یگان تکاوری ویژه مواد مخدر در بخش های کویری استان ، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ، ضمن اشاره به برخورد طوفانی پلیس با باندهای مافیای مواد مخدر و راه اندازی گشت های شناور در ورودی های استان اصفهان بیان داشت : در مجموع طی ۷۲ ساعت گذشته سه دستگاه خودروی سنگین و هفت دستگاه خوروی سبک توقیف و ۱۱ سوداگر مرگ دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلیس مبارزه با مواد مخدر به ویژه شهید اخیر شهید “قضاوی” خطاب به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر بیان داشت :پلیس استان اصفهان برخورد با باندهای مافیای توزیع مواد مخدر را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با راه اندازی ایستگاه های مقطعی ایست و کنترل و اشرافیت خاص ماموران ، این استان را برای قاچاقچیان نا امن کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد. #

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا