پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

از کشف ۵میلیارد کالای قاچاق در نجف آبادتا وقوع تصادفات مرگبار دراستان اصفهان

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، سردار “عبدالرضا آقاخانی”  گفت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان “نجف آباد” در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید ملی بازرسی از انبارهای بزرگ دپوی کالا را دردستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد:در بازرسی از یک انبار بزرگ در حاشیه شهر تعداد یک هزار و ۶۹ ثوب انواع پوشاک خارجی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار آقاخانی  ارزش این محموله را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت : در این خصوص یک نفر شناسایی ، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور می زند که از تمامی شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۳ تصادف و ۳ سه کشته در ۱۲ساعت گذشته

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع سه تصادف در جاده های “اصفهان” و فوت سه نفر خبرداد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه روز گذشته یک دستگاه وانت نیسان در محور “شهرضا-آباده” به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که متاسفانه راننده ۴۰ ساله آن فوت کرد.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه ای دیگر که در محور “کرسگان-اصفهان” اتفاق افتاد یک دستگاه موتورسیکلت با اتوبوس مسافربری برخورد کرد که راکب موتورسوار جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک وانت نیسان در محور “داران –الیگودرز ” نیز خبر داد و بیان داشت: این حادثه به علت تجاوز به چپ موتورسیکلت اتفاق افتاد که متاسفانه راکب ۳۰ ساله آن جان باخت .

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان از تمام رانندگان خواست: با سرعت مجاز و مطمئنه ، رعایت حق تقدم عبور و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم .

کشف ۲۳ تن ذرت قاچاق در اردستان

 فرمانده انتظامی شهرستان “اردستان” از کشف ۲۳ تن ذرت قاچاق به ارزش ۲۵۳ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “رحمت اله مهرانفر”  گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان “اردستان” حین گشت زنی در این شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۳ تن ذرت قاچاق فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد .

این مقام انتظامی ارزش محموله مکشوفه را ۲۵۳ میلیون ریال دانست و بیان داشت :در این خصوص راننده دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

قاچاقچیان چوب غافلگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان “نطنز” از دستگیری اعضای سه نفره باند قاچاقچیان چوپ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی بنی آدمی” گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر حضور افرادی مشکوک در مناطق جنگلی اطراف شهرستان نطنز ماموران گشت انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران مشاهده کردند سه نفر در حال بارگیری چوپ درخت طاق در یک خودروی وانت نیسان می باشند که بلافاصله دستگیر شدند.

سرهنگ بنی آدمی ارزش چوب های مکشوفه را ۱۵۰ میلیون ریال دانست و بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در پایان از مردم خواست : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

توقیف ام وی ام با ۲۷ کیلو حشیش

 فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف مقدار ۲۷ کیلو گرم حشیش در منطقه چوپانان خبر داد.

سرهنگ “نبی الله سوادکوهی” گفت : ماموران انتظامی شهرستان “نائین” حین نظارت بر تردد خودروهای عبوری از منطقه “چوپانان” به یک دستگاه سواری “ام وی ام ” مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی بعمل آمد که مقدار ۲۷ کیلو گرم حشیش از آن کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان “نائین” در پایان خاطر نشان کرد:برخورد با سودگران مرگ و قاچاقچیان مواد در اولویت کاری نیروی انتظامی می باشد و پلیس هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا