شهر و جامعهعناوین اخبار

نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با مجموعه کارکنان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در راستای گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، نشست صمیمانه ای با حضور ابوطالب جلالی مدیر کل استان و کارکنان اداره کل در محل سالن کنفرانس برگزار گردید.

در این نشست ابوطالب جلالی ضمن قدردانی از کلیه همکاران حوزه های مختلف تأثیرگذار در تصمیم سازی و فراهم سازی ظرفیت های مناسب شغلی برای جوانان این مرز و بوم بیان داشت: اقدامات بسیار مؤثرصورت پذیرفته طی چند سال خدمت، نشان دهنده حس مسئولیت پذیری، تعهد و علاقه به کار همکاران بوده و این امر موجب گردیده که این اداره کل نسبت به سایر دستگاه های استان و ادارات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارزیابی مثبتی داشته باشد.

وی افزود: این اداره کل در راستای اهداف برگرفته از مزیت ها، فرصت ها، شرایط جغرافیا و استان توانسته است تفاوت هایی از لحاظ امکان کار نسبت به سایر مجموعه ها، دستگاه ها و ادارات کل ایفا نماید که این تفاوت ها در ارزیابی شاخص های کمی و کیفی در استان ملموس و مشخص است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در پایان ضمن اشاره به شعار هفته دولت با عنوان “اقدام و عمل، دولت، ملت، امیدوار و استوار”اظهار داشت: این اداره کل در خدمت به مردم، جامعه و هم نوعان به منظور بالندگی سیستم نقش مؤثری ایفا می نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا