پیشخوانعناوین اخبار

کی روش: دیدار با قطر آغاز راه جشن حضور در جام جهانی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از ایرنا، «کارلوس کی روش» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با قطر، اظهار کرد: جشن جام جهانی ۲۰۱۸ در مسکو را پیش روی داریم که فردا (پنجشنبه) آغاز راه تیم ایران برای حضور در این جشن خواهد بود.به طور یقین مسیر دشواری برای تمامی تیم های حاضر در گروه است و همه تیم ها بازی های دشواری را پیش روی خواهند داشت.

وی گفت: امیدواریم در مسیر خود بتوانیم یکی از جایگاه هایی که متعلق به تیم های صعود کننده است را از آن خود کنیم و از همان روز شروع مسابقات، هدف ما صعود به جام جهانی است.
سرمربی تیم ملی ایران با تاکید براینکه قطر یکی از نامزدهای جدی صعود به جام جهانی است، گفت: آنان سرمایه گذاری و اقدامات خوب زیادی انجام داده اند تا هدف ما که رسیدن به جام جهانی است را از آن خود کنند.
کی روش در عین حال بیان کرد: رقابت با تیمی که آماده سازی مناسبی داشته و نفرات خوبی دارد، دشوار است.
سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی تهران پر از هواداران باشد و بتوانیم در کنار هم سه امتیاز را از آن خود کنیم.
کی روش در ادامه این نشست خبری با اشاره به اینکه صحبت هایی که چند روز قبل در مورد تیم قطر مطرح کرده است ارتباطی به مسائل امروز ندارد، گفت: سرمربی تیم ملی ایران هستم و وظیفه ام این نیست شرایط تیم های دیگر را روشن کنم و در مورد بازی فردا که مهمترین مساله است، صحبت خواهیم کرد.
وی افزود: هیچ تیمی در جهان قبل از اینکه بازی شروع شود نمی تواند خود را برنده بداند. ارزش واقعی تیم ها به بازی های آینده بستگی دارد و نتایج گذشته نمی تواند تعیین کننده باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید براینکه با کمال احترام به مصاف قطر می رویم، ادامه داد: آنان آماده سازی بسیار خوبی داشته و سیاست های مناسبی دارند و مسائلی برای آماده سازی تیم درنظر گرفته اند که به خودشان مرتبط است، چراکه ما برای توسعه فوتبال ایران کار می کنیم و به تیم حریف توجهی نداریم.
وی افزود: باید فرداشب در زمین بهترین فوتبال را ارائه کنیم و برای رسیدن به اهدافمان مبارزه کنیم. مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که مثل ما سعی می کند در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد. آنها میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ هستند و به دستاورد های قطر احترام می گذارم.
کی روش در مورد ترکیب احتمالی دیدار فردا، توضیح داد: تمام بازیکنان در سلامت کامل و با انگیزه و اشتیاق آماده دیدار با حریف هستند.دیشب سردرد زیادی داشتم ، چراکه انتخاب ترکیب از بین این نفرات آماده بسیار سخت است.
وی ادامه داد: ۲۵ بازیکن سراسر متعهد برای حضور در ترکیب تیم ملی دارم که با عشق و علاقه واقعی بازی می کنند و به طور یقین فردا این عشق را دوباره نشان خواهند داد.
وی بیان کرد: ترکیب ایران را نمی توانم برای دیدار فردا اعلام کنم، چراکه چند نفر از مسئولان آنان در نشست خبری هستند.
کی روش در ادامه اشاره دقیقی به یازده بازیکن ترکیب اصلی قطر برای دیدار فردا داشت که با تعجب حاضرین روبرو شد.
خبرنگار قطری در اواخر نشست خبری کی روش از شرایط خوب تیم ایران و قطر صحبت کرد و معتقد بود که کی روش سالهاست در ایران فعالیت می کند و سرمربی قطر تنها یک ماه است هدایت آنان را برعهده گرفته است.
وی از کی روش پرسید که حضور چند ساله او در ایران می تواند با صعود دوباره به جام جهانی همراه شود که کی روش پاسخ داد: تردیدی در مورد این مساله نداریم و نقاط قوتی در تیم ایران است. باید در نظر داشته باشیم دیدار با قطر تنها قسمتی از مسیر صعود است و چین، کره جنوبی، ازبکستان و سوریه را هم در پیش داریم.
کی روش عنوان کرد: بعد از پنج سال توانسته ایم راهکارهای مختلفی در پست های مختلفی داشته باشیم و برای حفظ شرایط خوب خودمان برنامه های متعددی داریم و در چند روز آینده توانایی ایجاد تغییرات دیگر در روش بازی تیم را داریم.
تیم ملی فوتبال ایران فردا شب (پنجشنبه) در نخستین دیدار از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف قطر می رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا