شهر و جامعهعناوین اخبار

فرماندهی انتظامی استان اصفهان در طرح محسنین برای حمایت از ایتام شرکت نمود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،در این نشست صمیمانه که به میزبانی کمیته امام امام خمینی (ره) برگزار شد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ضمن تبریک هفته دولت گفت:هدف گذاری اصلی نیروی انتظامی پیشگیرانه است و کمیته امداد نیز با برنامه های توانمند سازی نیازمندان سعی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را  دارد.

 حمید رضا شیران با اشاره به اشتغال پایدار برای ۷۸۰۰ خانوار نیازمند تحت حمایت استان گفت : سال گذشته با مبلغ ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات و ایجاد این تعداد شغل گامی دیگر برای جلوگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی نیازمندان برداشته ایم

وی در ادامه افزود : امداد استان نزدیک به ۱۸ هزار دانشجو و دانش آموز تحت حمایت دارد و سال گذشته بالغ بر شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به این جوانان و نوجوانان کمک کرده است .

شیران ادامه داد: صد درصدصدقات و کمک های مردم به حساب نیازمندان و محرومان واریز شده و یا به صورت ارائه خدمات گوناگون فرهنگی ، درمان ، جهیزیه، مسکن  و کمک معیشت  به خانواده های معزز تحت حمایت امداد اهدا شده است .

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به وجود ۸ هزار یتیم و ۳۹ هزار فرزند طرح محسنین گفت : خوشبختانه در موضوع ایتام مشکل کمتری داریم و همه کودکان یتیم حامی دارند ولی در طرح محسنین هنوز ۳۱هزار کودک و نوجوان منتظر حامی هستند .شیران در پایان صحبت  از خدمات نیروی انتظامی استان تقدیر کرده و اقدام انسان دوستانه  و کریمانه فرماندهان ارشد این مجموعه در سرپرستی تعدادی از ایتام نیازمند را تحسین کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان که به همراهی حسن یاردوستی ،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ، سید تقی حسینی ، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، محمدعلی حسنی ، رییس پلیس راه آهن ،، اکبر عاصمی، رییس پلیس اطلاعات استان اصفهان، جهانگیر کریمی،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ، و سیدمصطفی مرتضوی،رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی (فتا) در این جلسه حضور داشتند؛ از امدادگران و زحمت کشان بی نام کمیته امداد تقدیر کرده و دعوت کمیته امداد برای سپرستی ایتام را از نعمت های الهی شمرد.

سردار عبدالرضا آقاخانی در ادامه گفت :یقینانیروی انتظامی ازپشتوانه قوی دینی و معنوی برخوردار است و مجموعه پلیس،در خط مقدم جبهه مبارزه با معضلات اجتماعی قراردارد و در راس فعالیت های مجموعه نیروی انتظامی کارهای فرهنگی و اجتماعی است که جنبه پیشگیرانه دارد .

وی با اشاره به دغدغه های  ، فشارها و هجمه های زیاد کاری گفت : ما هم برای خودمان نیاز به یک تغذیه روحی و معنوی داریم و حمایت از ایتام و نیازمندان مایه آرامش روحی و رضای حق خواهد بود و به تبع آن سرای آخرت را ان شا الله در پی خواهد داشت .

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه افزود: نوع کار اکرام ایتام و حمایت از فرزندان طرح محسنین بسیار زیبا و دلپسند است و برای من و همه نیروی پلیس استان یک تکلیف الهی است که تعدادی از این فرزندان را تحت حمایت  و سرپرستی بگیریم .

وی ادامه داد :آمادگی داریم در سال دو نوبت برای ۶۰۰ نفر از ایتام جشن و ضیافت بگیریم و برای انجام این تکلیف الهی و انسانی از هر کاری مضایقه نخواهیم کردو به تمامی ۲۰۰ مرکز ابلاغ خواهیم کرد تا برای نصب صندوق صدقات و همکاری با امداد به هر نحوی مساعدت نمایند.

گفتنی است سردار اقاخانی  و همراهان در حاشیه این نشست ازنمونه کارهای طرح های اشتغال  مددجویان بازدید کردند/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا