حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازتوقیف کامیونت حامل قاچاق تا دستگیری باند سرقت خانوادگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ”حمید امیر خانی” گفت : ماموران ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو که ازجنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “امیر خانی” افزود :ماموران در بازرسی از این خودرو تعدادی هود واجاق گاز آشپزخانه قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت : در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

باند خانوادگی سارقان داخل خودرو در برخوار

 فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” از دستگیری اعضای چهار نفره باند سارقان داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” گفت : پس از وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان “برخوار” شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد: این سارقان در پوشش اعضای یک خانواده از خودروهایی که در محل های خلوت و تاریک پارک شده بودند سرقت و بلافاصله از محل متواری می شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران با راه اندازی گشت های آشکار و پنهان سرانجام یکی از سارقان را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی ضمن اشاره به اعتراف و معرفی سه نفر دیگر از اعضای باند که یکی از آنان یک خانم بود توسط سارق دستگیر شده افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه این سارقان بازرسی شد که تعدادی اموال مسروقه داخل خودرو به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد .

فرمانده انتظامی برخوار در پایان از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و به مردم توصیه کرد: وسایل خود را روی داشبورد ، صندلی ها و درمعرض دید قرار ندهید ، از پارک خودرو در محل های خلوت، تاریک و پرت خودداری کنید ، حتی الامکان خودروی خود را در پارکینگ یا حیاط منزل پارک کنید و خودروی خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کنید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا