پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

حل سریع مشکلات مردم از دغدغه های اصلی مسئولان نیروی انتظامی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سردار آقاخانی  گفت: حل سریع مشکلات مردم از دغدغه های اصلی مسئولان نیروی انتظامی است و به همین خاطر نیز دفتر ۱۹۷ در مرکزیت شهر قرار گرفته تا دسترسی مردم به این دفتر آسان باشد و بتوانند به راحتی با مسئولان پلیس استان مشکلات خود را مطرح نمایند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این دفتر باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر برای خدمت رسانی بهتر به مردم است اضافه کرد: وجود دفتر ۱۹۷ باعث شده تا بسیاری از انتقادات و نارضایتی از عملکرد نیروی انتظامی کاهش پیدا کند و رابطه مردم با پلیس نزدیک تر و صمیمی تر شود.

سرهنگ رحمت اله کرباسیون، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۰جلسه ملاقات مردمی با حضور فرمانده انتظامی استان یا جانشین وی در دفتر ۱۹۷ استان برگزار شده که به صورت میانگین در هر جلسه به مشکلات ۲۰۰ نفر به صورت حضوری و تلفنی رسیدگی شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: جلسات ارتباط مستقیم مسئولان نیروی انتظامی با مردم به طور منظم هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ صبح برگزار می شود و شهروندان و هم استانی های عزیز می توانند برای طرح مشکلات خود دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی واقع در خیابان بزرگمهر، طبقه فوقانی کلانتری ۱۴ مراجعه و یا به صورت تلفنی با شماره تلفن ۱۹۷ و خط شهری ۳۲۶۷۹۰۱۲ تماس گرفته و یا با کد پستی ۱۶۵۵۶-۸۱۵۴۸ مکاتبه نمایند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: شهروندان علاقمند می توانند با مراجعه به این دفتر و دریافت کد مخصوص به صورت ناظر افتخاری با بازرسی فرماندهی انتظامی استان همکاری نمایند و با ارائه هرگونه پیشنهاد در حوزه نظم و امنیت و یا انتقاد، شکایت و تقدیر از عملکرد  کارکنان پلیس ما را در انجام خدمات بهتر و با کیفیت تر به مردم استان یاری نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا