پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

۳۴میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان شهرستان دهاقان پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ محمود دوائی با اشاره به پرداخت تسهیلات برای اجرای ۲۷۳ طرح اشتغالزایی در شهرستان دهاقان گفت:با تلاش انجام شده در شهرستان و شناسایی افراد مستعد اشتغال،۴۱۱ نفر از مددجویان متقاضی به بانک های عامل معرفی که ۲۷۳ نفر موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ ۳۴میلیارد شدند.

وی افزود: ۲۰۷ مورد از طرح ها با تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۷میلیارد ریال و ۶۶ مورد از محل اعتبارات کمیته امداد به مبلغ ۷میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرکمیته امداد دهاقان، اشتغال مددجویان را یکی از اولویت‌های این نهاد حمایتی دانست و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توانمند‌سازی به عنوان  برنامه اصلی کمیته امداد، ایجاد زمینه‌هایی اشتغال مددجویان تحت حمایت است.

ویبا بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی و معیشتی مددجویان مورد توجه کمیته امداد قرار دارد، تاکید کرد: به این منظور برنامه‌های وسیعی در حال اجرا بوده و معرفی مددجویان به حرفه‌آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای از برنامه های اصلی است.

دوائی تصریح کرد: عمده طرحهای اشتغال در این شهرستان در زمینه های دامداری،کشاورزی ، کشت گلخانه ای،صنعت،خدمات و مشاغل خانگی بوده است.

مدیر کمیته امداد دهاقان گفت:۳۵۷ نفر از مجریان طرحهای اشتغال از آموزشهای فنی و حرفه ای کوتاه مدت و بلند مدت این نهاد استفاده کرده اند که هزینه های بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال در بر داشته است.

دوائی خاطر نشان کرد: تاکنون ۷۶ خانوار با دریافت تسهیلات، خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا