حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از تصادف موتورسیکلت ها تا خرید سه میلیون شارژ با کارت سرقتی

 سرهنگ”فضل الله رحیمی”  گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان خور وبیابانک مبنی بر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهر بلافاصله به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: در این حادثه دو دستگاه موتورسیکلت به صورت شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کرده بودند که دو راکب و سرنشین یکی از آنها به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را عدم رعایت حق تقدم توسط یکی از موتورسوارن اعلام کرده اند . سرهنگ رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: موتورسیکلت یکی از خطرناک ترین و آسیب پذیرترین وسایل نقلیه می باشد که از راکبان موتورسیکلت تقاضا می شود با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و همیشه ازکلاه ایمنی استفاده کنند .

۲۰۲ کیلو تریاک در صندوق عقب پژو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰۱ کیلو و۹۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت :در پی وصول خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای قصد دارد یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان های شرقی وارد استان اصفهان کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی ادامه داد: خودروی فرد قاچاقچی در یکی از ورودی های شهر اصفهان شناسایی و ماموران وارد عمل شدند.

سرهنگ کریمی بیان داشت : ماموران خودروی فرد قاچاقچی را تعقیب و در یک اقدام سنجیده و سریع آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از خودرو مقدار ۲۰۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد .

سرهنگ کریمی ضمن اشاره به اینکه در این خصوص یک سوداگرمرگ دستگیر شد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.#

توقیف کامیون کشنده با ۲ میلیارد کالای قاچاق

 فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله ظروف بلور قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی”  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو کانتینردار۴۰فوتی که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو،تعداد غیرقابل شمارشی انواع ظرف بلور قاچاق مانند،قندان،میوه خوری،کاسه و شکلات خوری ، فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی ارزش برآورد شده این محموله را دو میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند.#

سواری سوناتا با ۳۲ میلیون ریال خلافی

یک دستگاه سواری سوناتا که بیش از ۳۲ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۵۸ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری سوناتا پر تخلف را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۵۸ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ کریمی بیان داشت : بیشترین تخلف ثبت شده برای این خودرو تجاوز ازسرعت مجاز می باشد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق قانونی خودروهایی که مبلغ جریمه آنها بیش از ۱۰ میلیون ریال برسد تا یک ماه وقت دارند نسبت به پرداخت آن اقدام کنند و در صورتی که جریمه پرداخت نشود خودرو توقیف و پس از پرداخت جریمه و سیر مراحل قانونی رفع توقیف خواهد شد .

خرید سه میلیون شارژ با کارت سرقتی

فردی که مبلغ سه میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان بصورت اینترنتی سرقت وکارت شارژ با آن خریداری کرده بود توسط ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ”جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی از حساب بانکی وی مبلغ سه میلیون ریال برداشت کرده اند بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و انجام استعلامات لازم نهایتا متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سود جویی عنوان داشت.

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان از شهروندان خواست :

۱- رمز کارت خود را به صورت دوره ای تغییر دهید و سعی کنید از شماره هایی که قابل حدس زدن هستند ، نظیر سال تولد ، شماره شناسنامه یا اول یا آخر شماره تماس یا شماره ملی به عنوان رمز استفاده نکنید.

۲-اگر مجبورید کارت عابر بانک خود را به فرد دیگری بسپارید، پس از اتمام کار رمز خود را عوض نمایید.

۳-به هنگام عملیات بانکی با دستگاهای خود پرداز(ATM) مراقب باشید، افرادی به بهانه های مختلف دنبال شماره حساب،شماره کارت و رمز های اول و دوم شما هستند تا از آن سوء استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا