حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

مروری بر خبرهای پلیس اصفهان :از کشف برنج قاچاق تا کشف تریاک

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت غرب در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، مقدار۲۳تن ۸۸۰ کیلو برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی ارزش برآورد شده این محموله را یک میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند. #

توقیف سواری کیا سراتو با ۳۰ میلیون خلافی

 یک دستگاه سواری کیا سراتو که بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۳۲ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ “جهانگیرکریمی”  گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین کنترل تردد خودروهای عبوری در داخل شهر یک دستگاه سواری کیا سراتو را جهت اعمال قانون متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۳۰ میلیون و ۶۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۳۲ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ کریمی بیان داشت : بیشترین تخلف ثبت شده برای این خودرو تجاوز ازسرعت مجاز می باشد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق قانونی خودروهایی که مبلغ جریمه آنها بیش از ۱۰ میلیون ریال برسد تا یک ماه وقت دارند نسبت به پرداخت آن اقدام کنند و در صورتی که جریمه پرداخت نشود خودرو توقیف و پس از پرداخت جریمه و سیر مراحل قانونی رفع توقیف خواهد شد .

قاچاق پودر نارگیل زیر بار سیمان

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک محموله پودر نارگیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که زیر بار سیمان جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” گفت : ماموران انتظامی شهرستان اصفهان حین کنترل محور های مواصلاتی این شهرستان در منطقه “نیک آباد” به یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار سیمان مشکوک و آن را متوقف کردند .

وی ادامه داد: راننده کامیون پس از توقیف خودرو با ارائه مدارک خودرو اظهار داشت کامیون حامل بار سیمان است که ماموران جهت بررسی صحت موضوع کامیون را به باسکول بردند که مشخص شد بار کامیون کم تر از وزن معمولی بار سیمان  می باشد .

سرهنگ یاردوستی افزود: در بررسی دقیق از خودرو مقدار ۲۰۰ کیسه پودر نارگیل قاچاق به وزن ۱۰ هزار کیلو گرم کشف شد .

رئیس پلیس مرکز استان ارزش این کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و بیان داشت : در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم صورت پذیرد.

دستگیری باند سارقان احشام حین سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان “سمیرم” از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان احشام حین سرقت و کشف ۳۵ راس دام سرقتی خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان سمیرم تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا گشت های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی راه اندازی شد تا اینکه شب گذشته چهار نفر از سارقان احشام را حین سرقت مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه سارقان غیر بومی بودند بیان داشت : در این خصوص یک دستگاه کامیونت باری، یک سواری پراید توقیف و تعداد ۳۵ راس دام سرقت شده تحویل صاحب اشان شد .

سرهنگ براتی ضمن اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و هر چهار سارق تحویل مراجع قضائی شدند از دامداران خواست : محل نگهداری احشام خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کنید ، از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید و در صورت وقوع هرگونه موارد مشکوک موضوع را فورا به پلیس اطلاع دهید .

سواری ال ۹۰ با ۲۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف مقدار ۲۰ کیلو و ۴۶۰ گرم تریاک درایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” خبر داد.

سرهنگ ” نبی الله سوادکوهی ”  گفت : ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت ” شهرستان “نائین” حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه سواری ال ۹۰ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلو و ۴۶۰ گرم تریاک کشف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا