پیشخوانعناوین اخبار

این گیاه دیابت و فشار خون بالا و سرطان را درمان می‌کند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از خبرنگاران جوان، توت سفید خواص درمانی متعددی دارد که در درمان تومورها، دیابت و قند خون بالا کاربرد دارد شاخ و برگ این درخت در چین و ایالات متحده آمریکا در دوران استعمار برای ایجاد صنعت ابریشم به کار گرفته شد.

شاخ و برگ گیاه توت در درمان دیابت، کلسترول بالا و قند خون بالا، درد عضلات و مفاصل، ورم مفصل ها ، یبوست، سرگیجه، از دست دادن مو و پیری زودرس موثر است.

ترکیبات این گیاه با کاهش سرعت تجزیه قندها در روده اجازه می دهد تا قندها به آرامی به داخل خون جذب شده و به عبارت ساده ترمانند داروهای دیابت نوع ۲ و بدون بدون عوارض جانبی کار می کند.

 توت سفید حاوی اسیدهای آلی، ویتامین C، کاروتن، پکتین، فیبر، قند اینورت، رزین و سایر ترکیبات سودمند بسیاری است که می توانند در درمان ورم لوزه، سرفه، تب، اسهال، سردرد و التهاب کمک کند شاخ و برگ گیاه توت حاوی آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن در کاهش کلسترول بالا و محافظت از سلامت قلب خود مفید است.

 با توجه به مطالعه انجام شده در دانشگاه تگزاس شاخ و برگ گیاه توت سفید حاوی مقدار غنی از رسوراترول، فنل طبیعی است که می تواند با بیماری های قلبی و سرطان مبارزه کند اما چشمگیرترین تاثیر میوه توت کاهش سطح قند خون است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا