پیشخوانعناوین اخبار

انتقام از همسر به شیوه تلگرامی/کشف ۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران بیان کرد: در پی مراجعه زنی به این پلیس مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اش کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران پلیس فتا با بررسی های اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی ، همسر شاکیه را به اتهام انتشار تصاویر در شبکه اجتماعی تلگرام شناسایی کردند.
رئیس پلیس فتا مازندران افزود: کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی قضایی متهم را احضار کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.
سرهنگ محمدنژاد، گفت: متهم در اظهارات خود به پلیس عنوان داشت، شاکیه همسرش بوده که به علت اختلافات خانوادگی به واسطه عضویت وی در شبکه های اجتماعی، قصد جدایی از یکدیگر را داریم و برای انتقام اقدام به این کار کردم.
رئیس پلیس فتا مازندران افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دو کارگاه با ۱۴ میلیارد ریال میلگرد غیراستاندارد پلمب شد
پلس آگاهی خراسان رضوی ضمن پلمب دو کارگاه غیرمجاز در شهر مشهد ۱۴ میلیارد ریال میلگرد غیراستاندارد کشف و ضبط کرد.
سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر تولید میلگردهای غیراستاندارد در یک کارگاه تولیدی غیرمجاز تیمی از پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه باجرایم اقتصادی پس از یک سری تحقیقات کارگاه های غیرمجاز را در جاده تبادکان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.
وی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از کارگاه اول که گرداننده و چهار کارگر آن تبعه خارجی اند یک دستگاه کوره ذوب فلز و یک دستگاه تبدیل میلگرد، مقدار تقریبی ۱۸ تن میلگرد ضایعاتی و دو تن میلگرد تولید شده جمعا به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
رزمخواه ادامه داد: در بازرسی از کارگاه دوم نیز که ۱۲ تبعه خارجی در آن فعالیت داشتند دو دستگاه تبدیل میلگرد به ابعاد مختلف ،یک دستگاه جرثقیل و حدود دو تن میلگرد تولید شده غیر استاندارد و حدود ۲۰۰ تن آهن آلات ضایعاتی در کارگاه به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به پلمب این دو کارگاه غیرمجاز خاطر نشان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف ۲۱۶ راس دام فاقد مجوز
فرمانده انتظامی گالیکش استلان گلستان از کشف ۲۱۶ راس دام فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ غلام رضایی گفت: ماموران ایست و بازرسی تنگراه طی ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو های عبوری موفق به کشف احشام فاقد مجوز شدند.
وی گفت: طی این مدت تعداد ۲۱۶ راس دام فاقد مجوز شامل گوسفند و گاو کشف شد.
این مقام انتظامی ارزش این تعداد احشام فاقد مجوز را بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این احشام پس از صورت جلسه تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

سارق زورگیر به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کرد
فرمانده انتظامی آزادشهر استان گلستان از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر سابقه دار و اعتراف به ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدرضا اصلانی گفت: در راستای تشدید فعالیت ها و اقدامات پلیس در چند روز گذشته و افزایش گشت های هدفمند محسوس و نامحسوس در سطح شهر به ویژه نقاط آلوده و جرم خیر، طرح ویژه مبارزه با سرقت به طور جد در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی گفت: ماموران آگاهی شهرستان پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند یکی از سارقان سابقه دار تحت تعقیب که اقدام به زورگیری و سرقت موتورسیکلت و همچنین سرقت داخل خودرو می کرد را شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ اصلانی با بیان اینکه ماموران حین دستگیری، تعدادی از اموال مسروقه را نیز از وی کشف کردند، گفت: در تحقیقات تکمیلی که توسط ماموران پلیس آگاهی به انجام رسید، متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، درنهایت لب به سخن گشود و به ۱۵ فقره سرقت موتورسیکلت و ۶ فقره سرقت موبایل از داخل خودروها از طریق زورگیری در سطح منطقه اعتراف کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش مأموران از تمامی صحنه های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت و تعدادی از شکات نیز شناسایی و اموال مسروقه مسترد شد.
فرمانده انتظامی آزادشهر با تأکید بر مراقبت شهروندان و هوشیاری کامل مالکان وسایل نقلیه و تجهیز این وسایل به تجهیزات بازدارنده، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۶۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در عملیات ماموران پلیس شهرستان ماهنشان خبر داد.
سردار علیرضا صالحی درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با انواع قاچاق کالاو ارز، ماموران انتظامی شهرستان ماهنشان و پلیس آگاهی حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند.
وی خاطر نشان کرد: ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشدار دهنده این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۵۰ هزار نخ سیگار خارجی فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.
سردار صالحی همچنین از توقیف یک دستگاه سواری پیکان در محور دندی زنجان خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه محموله قاچاق دخانی کشف شده تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: خودروهای موردنظر نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان زنجان گفت: خانواده ها به این نکته توجه داشته باشند که سیگار، پایه و اساس شروع بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است و به همین منظور خانواده ها باید توجه بیشتری را بر نوجوانان و جوانان خود داشته باشند.
جزئیات برخورد اتوبوس با تریلی در محور دلیجان – اصفهان
رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: برخورد اتوبوس با تریلی دانگ فنگ ۲ مجروح بر جا گذاشت.
سرهنگ حمیدی افزود: حوالی ساعت ۴:۱۵ بامداد در کیلومتر ۲۱ محور دلیجان – اصفهان استان مرکزی یک دستگاه اتوبوس با ۳۲ سرنشین به یک دستگاه تریلی دانگ فنگ برخورد کرد.
وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور از تهران به سمت گلپایگان در حال حرکت بود، افزود: در این حادثه ۲ تن مجروح شدند.
رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان این که این اتوبوس متعلق به تعاونی پیک سفر بیهقی بوده است خاطرنشان کرد: بررسی های کارشناسان پلیس راه استان نشان می دهد علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده اتوبوس بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا