پیشخوانعناوین اخبار

سندی که استقلالی ها را قبل از دربی نگران کرد!

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از خبرنگاران جوان،با نزدیک شدن به دربی ۸۳، طرفداران تیم پرسپولیس برای پایین آوردن روحیه تیم حریف دست به انتشار مطالبی آماری از عملکرد تیم آبی پوش زده اند که البته این آمار ها با طعنه هایی که گاها رنگ و بوی کری خوانی داشته همراه شده است.

بعد از بازی آخر استقلال برابر ماشین سازی لیگ در هفته پنجم، پرسپولیسی ها آماری از عملکرد استقلالی ها در هفته های قبلی منتشر کرده اند که البته این آمار جدا از مباحث هواداری و کری های رایج، برای استقلالی ها نیز بار روانی منفی داشته و نمی خواهند این روند ادامه داشته باشد.

بر اساس این آمار آنها در هفته اول مساوی کرده اند و در هفته دوم شکست خورده اند، در هفته سوم باز هم باخته اند و در هفته چهارم طعم تلخ تساوی را چشیدند و در بازی هفته پنجم برابر ماشین سازی باز هم بر همان منوال گذشته شان تن به تساوی دادند تا بدین صورت بردی نداشته باشند.

حالا پرسپولیسی ها با استناد به همین آمار، معتقدند که نوبت باخت بعدی استقلال به دربی افتاده است یا اینکه حداقل آنها نمی توانند سه امتیاز کامل را بدست بیاورند و مساوی خواهند کرد.

از سوی دیگر استقلالی ها می خواهند ضمن پاره کردن این نوار و از بین بردن این عادت خود، با نتیجه گرفتن در دربی فصل تازه ای را رقم بزنند؛ باید منتظر ماند و دید آنها به خواسته خود می رسند یا آنکه در برایشان روی همان پاشنه سابق می چرخد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا