پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

فیلم زندگی شهید حسین خرازی تولید می‌شود/ جمال شورجه کارگردانی «روایت عشق» را به عهده گرفت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، «همواره سعی‌مان این باشد که خاطره شهدا را در ذهن‌مان زنده نگه داریم و شهدا را به عنوان یک الگو در نظر داشته باشیم، که شهدا راه‌شان، راه انبیاست و پاسداران واقعی هستند» این‌ها بخشی از سخنان سردار رشید اسلام و پرچمدار جهاد و شهادت شهید حاج حسین خرازی بود که با ذخیره‌ای از ایمان، تقوا، جهاد و تلاش شبانه‌روزی برای خدا و نبرد بی‌امان با دشمنان اسلام، در آسمان شهادت پرواز کرد و بر آستان رحمت الهی فرود آمد و به لقاءالله پیوست.

بدون شک تولید اثری فرهنگی و ماندگار از زندگی حاج حسین خرازی که بتواند معرفی شایسته‌ای از او داشته باشد در گرامیداشت یاد و خاطره سربازان رشید اسلام و معرفی بیشتر شخصیت سرداران بزرگ جنگ تحمیلی به نسل جدید، نقشی بی‌بدیل خواهد داشت.

در همین راستا قرار است فیلم سرداران شهید اصفهان با محوریت شهید حسین خرازی به عنوان هدیه‌ای از جانب شهرداری اصفهان در آستانه عید غدیر و آغاز هفته دفاع مقدس توسط جمال شورجه کارگردان مطرح سینمای کشور تولید شود.

تفاهمنامه ساخت این فیلم با عنوان «روایت عشق» در جشن «ولایت و دفاع مقدس» در باغ موزه چهلستون اصفهان با حضور سرلشکر رحیم صفوی، شهردار اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و جمال شورجه به امضاء رسید.

شورجه پیرامون ساخت این فیلم گفت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس یک دین بزرگ به گردن همه نیروهای ارزشی است.

وی با بیان اینکه ساخت این مجموعه توفیقی بزرگ برای من به حساب می‌آید، افزود: این مجموعه بر اساس طرحی از رحیم رحیمی در خصوص زندگی شهید خرازی که از بدو تولد وی تا لحظه شهادت را در بر دارد، انجام خواهد شد.

این کارگردان سینمای ایران اضافه کرد: این طرح برای تکمیل و تایید در اختیار کارشناسان، روایتگران و مسئولان شهری اصفهان قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح شامل مجموعه‌ای ۲۸ قسمتی و یک نسخه سینمایی خواهد بود.

شورجه تصریح کرد: بر اساس این طرح، ضمن معرفی شهید خرازی به معرفی سایر سرداران شهید اصفهان در ارتباط با حاج حسین خرازی پرداخته می‌شود.

این کارگردان مطرح سینمای ایران در این مراسم طرح را به شهردار اصفهان تحویل داد و قرار است پس از تایید طرح، متن فیلمنامه نگارش و مراحل تولید این اثر دنبال شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا