حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازمرگ بر اثر واژگونی خودرو تا کشف قاچاق در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،شسرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راه “خور- جندق” ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح امروز از واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در این محور باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود:متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده خودرو جان خود را از دست داد و همسر و دختر هفت ساله اش به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ کریمی بیان داشت : کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: با عنایت به نزدیک شدن ایام مهر و بازگشایی مدارس شاهد افزایش مسافرت ها می باشیم که از تمامی رانندگان تقاضا میشود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و در مواقعی که احساس خستگی وخواب آلودگی می کنند در امن ترین مکان توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

بار سنگین خلافی سواری رانا را زمین گیر کرد

 یک دستگاه سواری رانا که بیش از ۲۶ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۴۶ فقره تخلف حادثه ساز در کارنامه او ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ”جهانگیر کریمی”گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین نظارت بر تردد خودروهای عبوری یک دستگاه سواری رانا را به علت عبور از چراغ قرمز متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۴۶ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ کریمی بیان داشت : بیشترین تخلفات ثبت شده‌ برای این خودرو تجاوز از سرعت مجاز می باشد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق قانون خودرویی که مبلغ جریمه او بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد ، یک ماه فرصت دارد نسبت به پرداخت جریمه اقدام کند در غیر این صورت خودرو متوقف و پس از پرداخت جریمه و سیر مراحل قانونی رفع توقیف خواهد شد.

توقیف ۳ میلیارد پتوی قاچاق درشهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله پتوی قاچاق به ارزش ۳میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی”  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده کانتینردار۴۰فوتی که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک کانتینر ۴۰ فوتی پتوی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی ارزش برآورد شده این محموله را ۳میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا