حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از دستگیری سارق حرفه ای تا حادثه مرگبار رانندگی در اصفهان

سرهنگ کارآگاه “مهدی پور غلامحسین” گفت : در پی وقوع دو سرقت مغازه، بررسی موضوع بصورت وی‍ژه در دستور کار کارآگاهان این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند یک سارق حرفه ای را که فردی غیر بومی بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ پورغلامحسین ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعداد زیادی گوشی تلفن همراه ، لپ تاب ، تبلت و ساعت مچی مسروقه کشف شد .

پورغلامحسین ارزش اموال مسروقه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه همکاری خوب و به موقع شهروندان با پلیس می تواند موجبات پیشگیری از جرم را فراهم سازد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پودر ونوشیدنی های قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از توقیف یک کشنده کانتیردار ۴۰ فوت ،حامل تعداد غیرقابل شمارش مواد نیروزای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده کانتیردار۴۰فوت که قصد عبور از ایستگاه را داشت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون یک محموله بزرگ مواد نیروزا دردونوع پودر ونوشیدنی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی ارزش برآورد شده این محموله را چهار میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند.

واژگونی سواری پژو با یک کشته و یک مجروح

در اثر واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو در اتوبان “شهید کاظمی” استان “اصفهان” یک نفر از سرنشینان این خودرو جان باخت و یک نفر به شدت مجروح شد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو در اتوبان “شهید کاظمی” ماموران پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشیان خودرو فوت و دیگر سرنشین خودرو به شدت مجروح شد.

این مقام انتظامی افزود: علت وقوع این حادثه توسط ماموران پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” عدم توانانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه اعلام شده است .

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان خاطر نشان کرد: تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه یکی از عوامل مهم در بروز تصادفات جاده ای می باشد که از تمامی رانندگان تقاضا می شود با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا