شهر و جامعهعناوین اخبار

احمدی فر رئیس حوزه هنری اصفهان شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری اصفهان با حضور مصلحی مدیر کل مجلس و امور استان‌های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام سالک رئیس کمیته ارشاد، تبلیغات اسلامی و گردشگری، کمیسیون فرهنگی مجلس، کفیل فرماندار اصفهان و با حضور جمعی از هنرمندان و بازیگران برگزار شد و احمدی‌فر به شکل رسمی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری اصفهان معرفی شد.

احمدی‌فر در این مراسم در سخنانی کوتاه اظهار داشت: اگر هم ما در این عصر کنونی حضور داریم حاصل دست‌های مهربان خوب‌ترین آفریده حق تعالی است که ۱۴۰۰ سال پیش شمعی در سرزمین حجاز برافروخت که در طول سالیان مختلف گاهی با جهاد، هجرت و گاه با تاسیس و افتتاح تمدن‌های بشری فروزان ماند.

وی  با بیان اینکه تلاش همه ما در عصر فعلی باید تلاش در راستای فروزان نگه داشتن همین شمع باشد، بیان داشت: اگر امروز در این جایگاه قرار گرفته‌ام حاصل لطف و مرحمت دوستانی است که سکانداری این کشتی شناور در دریای فرهنگ را بر عهده من قرار دادند.

رئیس جدید حوزه هنری اصفهان ابراز داشت: امیدوارم در این مسیر با راهنمایی و همدلی های همکاران و با بهره بردن از همکاری های بین بخشی از ظرفیت‌های تمام دستگاه های اداری به ویژه مواردی که متولی امور فرهنگی هستند بهترین استفاده را ببریم.

وی اضافه کرد: جای امید است تا با اجرای ایده‌های مفید در حوزه هنری اصفهان زمانی که این مسئولیت را تحویل دیگری می دهم در پیشگاه خداوند متعال سرافراز باشیم و به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

گفتنی است سید مهدی سیدین نیا پیش از پذیرش مدیریت پروژه بزرگ شهر هنر اصفهان درستاد مرکزی حوزه هنری به عنوان رئیس حوزه هنری اصفهان درحدود ۱۲ سال فعالیت داشت و در دوران تصدی این سمت ، موفقیت‌های چشمگیری را در کارنامه عملکرد خود برجای گذاشت که از مهمترین اتفاقات دوران مدیریتی وی می‌توان به راه‌اندازی سینماهای استان اصفهان و همچنین بهسازی و بازسازی ساختمان تاریخی سعدی اشاره کرد.

احمدی فر رئیس جدید حوزه هنری اصفهان نیز فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه اصفهان و دارای سوابق مدیریتی درحوزه های مختلف پزشکی وفرهنگی بوده است؛ وی از سال  ۷۴ تا ۷۷ به عنوان معاون و سپس مدیر شبکه بهداشت شهرستان برخوارومیمه مشغول به فعالیت بوده و از سال ۷۸تا۸۰ هدایت واحد تحقیقات صداوسیمای اصفهان را عهده‌دار بوده است، وی از سال ۸۰تا ۹۴ مدیر شرکت سروش اصفهان بوده است.

دکتراحمدی فر از سال ۷۸ تاکنون پزشک معتمد صداوسیما، مشاور سلامت مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان و مشاور رسانه ای رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده است.

در کارنامه و سوابق وی تهیه کنندگی و برنامه‌سازی صداوسیما در حوزه‌های بهداشت و سلامت نیز به چشم می‌خورد، احمدی فر با سابقه ۱۴ ماه حضور در جبهه های نبرد به درجه رفیع جانبازی نیز نائل شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا