پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

با برتری در برابر تیم اصفهانی ذوب آهن ،تراکتورسازی صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، در یکی از دیدارهای حساس هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران، عصر امروز (پنجشنبه) ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تراکتورسازی تبریز بود .
قضاوت این دیدار را «پیام حیدری» با کمک «مهدی الوندی» و «علی اکبر نوری» برعهده داشت.
ذوب آهن که همچون چند فصل گذشته شروع خوبی در لیگ برتر نداشته است، با اتکاء به امتیاز میزبانی به دنبال کسب نتیجه مناسب بود و تراکتورسازی تبریز که خود را در قواره یک مدعی نشان داده است نیز از این دیدار امتیاز کامل می خواست.
در حالیکه بازی در اکثر دقایق نیمه نخست روند متعادلی را سپری می کرد، تراکتورسازی در دقیقه چهلم به ضربه پنالتی رسید که «محمد ایرانپوریان» به راحتی آنرا تبدیل به گل نخست این بازی حساس کرد تا نیمه نخست با برتری شاگردان «امیر قلعه نویی» همراه شود.
شاگردان «یحیی گل محمدی» که نمی خواستند با ناکامی دیگری روبرو شوند، برای رسیدن به امتیاز به ارسال های بلند روی آوردند که در دقیقه هفتادم، سانتر «مهدی رجب زاده» با اشتباه «محمدرضا اخباری» دروازه بان تراکتور همراه شد تا «علی حمام» مدافع پیش تاخته لبنانی، گل تساوی را به ثمر برساند.
در دقیقه ۷۴، ارسال «محمد ابراهیمی» در یک رفت و برگشت به «سینا عشوری» رسید تا هافبک دفاعی تراکتورسازی که سال ها سابقه حضور در ذوب آهن را دارد، گل دوم سرخپوشان تبریز را به زیبایی به ثمر رساند. این بازیکن جوان پس از گلزنی مقابل تیم سابقش، شادی نکرد.
تراکتورسازی که در فصل جدید با ترکیبی قدرتمند وارد لیگ برتر شده است با کسب برتری ارزشمند خارج از خانه برابر ذوب آهن با ۱۲ امتیاز به صدرجدول رده بندی صعود کرد و ذوب آهن اصفهان هم ۶ امتیازی باقی ماند.
* ترکیب تیم ذوب آهن:
حمید عرفانی، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، علی حمام، مهرداد قنبری، جری بنگستون(یاسر فیضی)، مرتضی تبریزی و مهدی رجب زاده.
* ترکیب تیم تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، سعید آقایی، محمد ایران پوریان، هادی محمدی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سروش رفیعی(محمد نوری)، جاسم کرار(محمد ابراهیمی)، لوسیانو ادینیو(محسن بنگر)، فرزاد حاتمی و سینا عشوری.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا