پیشخوانعناوین اخبار

با شناخت کافی به مصاف پرسپولیس می رویم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،«علیرضا منصوریان» امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران ضمن تاکید براینکه استقلال برای حضور در شهرآورد پایتخت در آمادگی کامل قرار دارد، گفت : پس از تساوی مقابل ماشین سازی، بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آلی رساندیم.
منصوریان با تاکید براینکه آنالیز پرسپولیس از ۱۵ روز قبل آغاز شده است، توضیح داد: به طور کامل از شرایط رقیب سنتی خود آشنایی داریم.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال و پرسپولیس تنها در زمین بازی، رقیب هستند، گفت: برای برانکو ایوانکوویچ که سال ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده است، احترام زیادی قائل هستم.
سرمربی استقلال ادامه داد: برای من و برانکو، مسائل فنی و ارائه بازی زیبا دارای اهمیت است و این را می دانیم که نتایج هفته های گذشته و جایگاه تیم ها در جدول رده بندی، نقشی در تعیین نتیجه شهرآورد ندارد.
وی با اشاره به نتایج خوب پرسپولیس مقابل استقلال در سال های اخیر، توضیح داد: این مساله سبب می شود تا آنان در شرایط روحی خوبی باشند، اما کادر فنی استقلال خواسته هایی از بازیکنان دارد که در صورت اجرا شدن آن به طور یقین عملکرد خوبی خواهیم داشت.
منصوریان در ادامه از روحیه بالای بازیکنان تیمش خبر داد و افزود: آنان حرف خود را در زمین می زنند و تنها به دنبال موفقیت هستند.
وی درخصوص ملاقات با پرویز مظلومی (سرمربی پیشین استقلال) توضیح داد: او از بزرگان استقلال است که پیروزی های زیادی در شهرآورد داشته است و به همین دلیل به دیدار او رفته و از او خواستم برای موفقیت در این بازی بزرگ، قلبش را به من بدهد.
منصوریان درخصوص اینکه گفته می شود او در دیدار فردا تیمش را با روش تدافعی به میدان خواهد فرستاد، اظهار داشت: فردا در زمین همه متوجه می شوند که تدافعی خواهیم بود یا از روش هجومی بهره می بریم.
وی با تاکید بر اینکه به سه مساله دلگرم است، گفت: به هواداران، بازیکنان، دعای پدر و مادرم و خداوند دلگرم هستم تا به موفقیت برسم.
منصوریان با تاکید براینکه هواداران و مسئولان باشگاه از او حمایت کرده اند، افزود: با این حال برخی پیشکسوتان از همین ابتدای فصل شمشیر را برایم از رو بسته اند و از آنان گلایه دارم. این درحالی است که «کریم باقری» از بزرگان پرسپولیس و مربی این تیم از من حمایت کرد که برایم بسیار ارزش دارد.
وی با تاکید براینکه به شکست در شهرآورد فکر نمی کند، توضیح داد: نگاهم به آینده ای درخشان است و اینکه می گویند استقلال همچون اتلتیکومادرید اسپانیا دفاعی بازی خواهد کرد را قبول ندارم.
منصوریان در پایان با ابراز خوشحالی از انتخاب «علیرضا فغانی» به عنوان داور دیدار با پرسپولیس، اظهار داشت: فغانی و همکارانش در فینال المپیک قضاوت کرده اند و با حضور وی دیگر لام نیست برای شهرآورد از آلمان و ایتالیا به دنبال داور باشیم.
تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷ فردا (جمعه) در هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
این برای هشتاد و سومین مرتبه است که سرخابی ها، شهرآورد بزرگ پایتخت را برگزار خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا