شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری بیش از ۱۰۰ جشن در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مسئول روابط عمومی شهرداری اصفهان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت اظهار کرد: با هدف بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت که از جایگاه خاصی در میان شهروندان برخوردار است، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و معاونین فرهنگی مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان، بیش از ۱۰۰ جشن‌ و برنامه‌ شاد و مفرح را در جای جای شهر برگزار می‌کنند.

وی افزود: این جشن‌ها با حضور گسترده شهروندان در تمامی مناطق شهر اصفهان و در کانون‌ها و مراکز فرهنگی مساجد مناطق، پارک‌ها و بوستان‌های محلی، ورزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و در دل محلات شهر برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: جشن پرتو ولایت، نشست‌های قرآنی، رصد ستارگان، شب‌نشینی خانوادگی، مسابقات ورزشی جام ولایت، پیاده‌روی خانوادگی، همایش دوچرخه‌سواری، اجرای نوازندگی باستانی، سفره‌های همدلی (طولانی‌ترین سفره ناهار)، شب شعر غدیر، جشن‌های بزرگ عید غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی، پاتوق نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه، نمایشگاه و جشن ۷ آسمان ستاره، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع غدیر، نمایشگاه طلوع ولایت، حضور اتوبوس کودک و سینما و … از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی است که در دهه ولایت در تمامی مناطق ۱۵گانه شهر در حال برگزاری است.

نفرات برتر مسابقات قرآنی خانواده بزرگ شهرداری اصفهان معرفی می‌شوند

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «لحظه‌های آسمانی» (مسابقات قرآنی ویژه خانواده بزرگ شهرداری اصفهان) گفت: این مراسم توسط روابط عمومی شهرداری اصفهان روز جمعه با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، مدیران شهری و خانواده بزرگ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

ایشان ادامه داد: هفتمین مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان شهرداری اصفهان و سازمان‌های تابعه در ماه مبارک رمضان و در بخش‌های کتابخوانی، حفظ و مفاهیم سوره انسان، احکام و روزنامه دیواری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سال‌های گذشته با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می‌شد، افزود: امسال این مسابقات با تشکیل ستاد جشنواره متشکل از نمایندگان روابط عمومی شهرداری اصفهان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، بسیج، مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری و ستاد اقامه نماز برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات بیش از هزار نفر ثبت‌نام کرده و در نهایت بیش از ۷۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری اصفهان در مسابقات شرکت کردند و نفرات برتر هر رشته در بخش‌های خواهران و برادران مشخص شدند.

وی اضافه کرد: در بخش احکام ۲۵۶ نفر، در بخش حفظ و مفاهیم قرآن ۱۵۰ نفر، در بخش کتابخوانی ۱۶۳ نفر و در بخش روزنامه دیواری نیز ۱۱۰ شرکت‌کننده با هم به رقابت پرداختندکه در پایان این جشنواره به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی مانند سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر اهدا خواهد شد.

گفتنی است آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «لحظه‌های آسمانی» روز جمعه مورخ ۲۶ شهریورماه از ساعت ۱۶ در تالار کوثر واقع در سه راه حکیم نظامی برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا