حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از عروسی خونین تاتصادف مرگبار در اصفهان

سرهنگ “جهانگیرکریمی”  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار تعدادی ترقه دست ساز با حجم بالا در یک مراسم عروسی در منطقه “خوراسگان” شهر “اصفهان” ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۰ شب گذشته اتفاق افتاد که در اثر آن متاسفانه یک جوان ۱۸ ساله فوت و  دو جوان ۲۵ و ۲۶ ساله به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ کریمی در پایان ضمن اشاره به اینکه بارها اعلام شده در مراسمات جشن و عروسی از وسایل انفجاری غیر مجاز و دست ساز استفاده نشود خاطر نشان کرد: متاسفانه هر ساله و در مراسم های مختلف مانند جشن های عروسی ، چهارشنبه آخر سال و دیگر مراسم شاهد استفاده از اینگونه وسایل می باشیم که از عموم شهروندان خصوصا نوجوانان و جوانان تقاضا می شود هشدارها را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت و جان خود و اطرافیان از اینگونه وسایل استفاده نکنند .

تصادف اتوبان امیرکبیر

توقیف بیش از ۲ میلیارد موتورسیکلت قاچاق در اصفهان

 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف و توقیف تعداد چهار دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در شهر “اصفهان” به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه “ستار خسروی ” اظهار داشت:در پی وصول خبری مبنی بر ورود چندین دستگاه موتور سیکلت سنگین به شهر “اصفهان” رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از تحقیق،بررسی و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت قاچاق شامل دو دستگاه هوندا ۱۳۰۰ سی سی،یک سوزکی ۱۰۰۰ سی سی و یک دستگاه یاماها ۱۰۰۰ سی سی کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش موتورسیکلت ها را دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و عنوان داشت: در این خصوص چهار متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کارآگاه ستار خسروی در پایان از عموم مردم خواست : هر گونه اخبار و موضوعات مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کشف ۲۴ تن برنج قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از توقیف ۲۴تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد شمال در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون مقدار ۲۴ تن برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی اظهار داشت: کارشناسان ارزش برآورد شده این محموله را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کردند که در این خصوص نیز راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند.

جاساز بیش از ۱۳۹ کیلو تریاک در کامیون ولوو

فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از کشف مقدار ۱۳۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در ااتاق بار یک کامیون جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “مهدی پور غلامحسین” گفت: ماموران انتظامی شهرستان کاشان، حین کنترل خودروهای عبوری از اتوبان “اصفهان-کاشان” به یک دستگاه کامیون باری ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو ، ۱۳۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای بسته بندی و در اتاق بار جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان ضمن اشاره به مبارزه قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ به خانواده ها توصیه کرد: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست و شادی کاذب مصرف مواد مخدر، به سرعت جای خود را به غم و اندوه خواهد داد.

تصادف رانندگی یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه وانت نیسان با عابر پیاده و جان باختن عابر و مجروحیت راننده نیسان خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه شب گذشته ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” از برخورد یک دستگاه وانت نیسان با عابری پیاده در اتوبان “امیرکبیر” باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه وانت نیسان با راننده کامیونی که خودروی خود را کنار جاده متوقف کرده بود برخورد می کند که متاسفانه راننده کامیون فوت و راننده نیسان مجروح می شود .

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلوی راننده وانت نیسان اعلام کرده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا