پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

همایش نقش نیروهای  انتظامی  اصفهان در دفاع مقدس برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ” محسن عقیلی” در حاشیه جلسه ملاقات با مردم در سامانه ۱۹۷ گفت: هفته دفاع مقدس حقیقتاً از مهمترین مناسبت های کشور پس از انقلاب و یاد آور رشادت ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در حفظ و صیانت از مرزوبوم ایران اسلامی است.

 وی با بیان اینکه خاطره رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و خانواده های آنها در هشت سال جنگ تحمیلی نباید هرگز به بوته فراموشی سپرده شود گفت: باید هر روز فکر کنیم که هفته دفاع مقدس است و فرهنگ آن دوران را به نسل های آینده که آن دوران را درک نکردند انتقال دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به نقش نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس گفت: نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس در قالب یگان های کمیته، ژاندارمری و شهربانی علی رغم انجام ماموریت حفظ امنیت در داخل شهر ها هم  دوشادوش نیروهای سپاه ، بسیج و ارتش در جبهه ها حضور داشتند و در بسیاری از عملیات ها هم نقش های ویژه ای را ایفا کردند که سعی می کنیم تا در این هفته یاد و خاطره این عزیزان را برای نسل جدید پلیس امروز تشریح کرده و آنها را با آن فضا و روحیه بیشتر آشنا نماییم.

سرهنگ عقیلی از برپایی نمایشگاه حماسه ماندگار با همکاری سپاه صاحب الزمان (عج) در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه سعی شده با استفاده از تجهیزات و ادوات بجا مانده از آن دوران و همچنین اقدامات فرهنگی و تبلیغی فضای دفاع مقدس را در ستاد پلیس استان احیا کنیم.

وی افزود: همچنین همایشی با عنوان نقش نیروهای انتظامی اصفهان در دفاع مقدس در یکی از روزهای این هفته  در این ستاد برگزار می شود که تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خاطره گویی و سخنرانی فرماندهان و بزرگداشت شهدای دفاع مقدس از بخش های مهم این همایش است.

معاون هماهنگ کننده پلیس اصفهان، رونمایی از یادمان شهید گمنام دفن شده در ستاد فرماندهی انتظامی استان، حضور در رژه ۳۱ شهریور ماه، شرکت در مراسم غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با ارمان های امام راحل و شهدای دفاع مقدس و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران و حضور ویژه در مراسم های این هفته  را از جمله برنامه های نیروی اننتظامی در هفته دفاع مقدس برشمرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا