پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از زمین گیر شدن پژو۴۰۵ تا تصادف مرگبار در اصفهان

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر “اصفهان” حین کنترل تردد خودروها در داخل شهر یک دستگاه سواری ۴۰۵ را جهت اعمال قانون متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد ۴۹ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۱۰۰ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده که به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : بیشترین تخلفات ارتکابی توسط راننده این خودرو تجاوز از سرعت مجاز می باشد .

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان خاطر نشان کرد: طبق قانون خودروهایی که مبلغ جریمه آنها به بیش از ۱۰ میلیون ریال برسد تا یک ماه وقت دارند نسبت به پرداخت آن اقدام کنند و در صورتی که جریمه پرداخت نشود خودرو توقیف و پس از پرداخت جریمه و سیر مراحل قانونی رفع توقیف خواهد شد

توقیف ۳ میلیارد ریال پتوی قاچاق درشهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله پتوی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده کانتینردار۴۰فوت که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بودمشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو،یک کانتینر ۴۰ فوت پتوی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی ارزش برآورد شده این محموله را سه میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند.

تصادفات جاده ای اصفهان ۲ کشته برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع دو تصادف جاده ای در این استان و فوت دو نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ساعت دو بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه سواری نیسان پاترول در محور “انارک-نائین” واژگون شد که متاسفانه راننده ۷۷ ساله آن فوت کرد.

وی ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

سرهنگ کریمی از وقوع حادثه رانندگی دیگری در محور ترانزیت اردستان خبر داد و اضافه نمود: ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ به علت عدم توجه به جلو واژگون شد که راننده آن فوت کرد.

معاون اجتماعی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان از رانندگان خواست : با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کنند بپرهیزید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا