شهر و جامعهعناوین اخبار

بهزیستی استان اصفهان در مسابقات قرآنی ادارات استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر شد

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان ،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با همکاری موسسه مهد قرآن کریم اصفهان، به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری اولین مسابقه بزرگ ارزشی و قرآنی برگرفته از کتاب دقایقی با قرآن اثر حجه الاسلام والمسلمین قرائتی کرد.

 در این مسابقه ۲۰۳ نفر از کارکنان بهزیستی استان اصفهان شرکت کردند و ۱۰ نفر از آنها موفق به کسب  بالاترین امتیاز این مسابقات شدند که به قید قرعه به این عزیزان جوایز ارزنده ای اهدا شد.

به همین مناسبت صبح امروز ۲۹ شهریور ماه سالجاری، جلسه ای با حضور دکتر صادقی مدیر کل و معاونین، مسئول آموزشس و پژوهش بهزیستی استان اصفهان، دکتر قاسمی مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان، خاکسار رئیس موسسه مهد قرآن کریم، در دفتر مدیریت بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک عید بزرگ غدیر، از زحمات واحد آموزش و پژوهش بهزیستی تقدیر کرد و ابراز داشت: بهزیستی در خصوص حضور و برگزاری مسابقات قرآنی عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره بر کسب رتبه های برتر خانواده بزرگ بهزیستی در مسابقات قرانی بهزیستی کشور افزود: خدا را شاکریم که توفیقات زیادی در زمینه مسائل قرآنی داشته ایم.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پایان با اذعان به اهمیت و ارزش معنوی کار در بهزیستی بیان داشت: بهزیستی استان اصفهان با همکاری اداره اوقاف در خصوص اعزام مددجویان به مشهد مقدس در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و سیره ائمه معصومین(ع) اقدام می کند.

خاکسار رئیس موسسه مهد قرآن کریم  اصفهان ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر ابراز داشت: فعالیت های قرانی، فرهنگی زیادی در استان اصفهان صورت می گیرد که به لطف خدا بهزیستی استان اصفهان، در سطح استانی و کشوری بسیار خوب ظاهر شده است.

خاکسار در ادامه با ارائه گزارش مبسوطی از اولین مسابقه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان جهت کارکنان دولت که بصورت الکترونیکی برگزار شد، تصریح کرد: بیشترین شرکت کنندگان در این مسابقه، از  اداره کل بهزیستی استان اصفهان بوده اند و در این مسابقه بصورت کمی، کیفی و ارتباطی بسیار خوب عمل کردند.

دکتر قاسمی مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در بهزیستی، از زحمات و تلاش کارکنان  این اداره کل در راستای برگزاری دوره های مجازی قرآن و مباحث دینی تقدیر کرد.

دکتر قاسمی ابراز داشت: نتایج چشمگیر فعالیت اداره کل بهزیستی استان اصفهان در این راستا قابل ستایش است و شاید از آمار مورد انتظار هم پا را فراتر گذاشته است و این نشان از کار، تلاش و فعالیت مدیریت و کارکنان بهزیستی استان می باشد.

 در پایان این نشست دکتر قاسمی و خاکسار با اهدای لوح و هدیه از دکتر صادقی مدیر کل، کازرونی مسئول دفتر آموزش و پژوهش و کارکنان بهزیستی استان اصفهان که موفق به کسب رتبه برتر این مسابقات شده اند، تقدیر و تجلیل کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا