حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازدستگیری کلاهبردار میلیونی تا تصادف مرگبار در مناطق اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ ” جهانگیر کریمی ” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا اظهار اینکه چندی پیش هنگام مراجعه به دستگاه عابر بانک شخصی نزد او آمده با این بهانه که مبلغی را یکی از دوستانش به حسابش واریز و سپس از حساب وی برداشت کند کارت بانکی او را می گیرد که بعد از این ماجرا پس از مدتی متوجه می شود حسابش بصورت اینترنتی خالی شده است.

سرهنگ کریمی افزود : پس از انجام تحقیقات تخصصی متهم که همان شخصی بوده که به وی مراجعه کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:متهم صراحتا به بزه انتسابی اقرار و اظهار داشت زمانی که کارت شاکی را دریافت کردم اطلاعات حساب بانکی او را یادداشت کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از حساب وی کردم

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان به شهروندان توصیه کرد :به هیچ عنوان کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و اگر شخصی از اطلاعات کارت بانکی شما آگاه شد سریعاً نسبت به تغییر رمز آن اقدام نمائید.

کامیون کشنده با ۲ میلیارد لوازم برقی توقیف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله لوازم برقی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده کانتیردار۴۰فوت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو،یک کانتیر ۴۰ فوت لوازم برقی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی ارزش برآورد شده این محموله را دو میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند.

۴ تصادف جاده ای با ۹ کشته و ۸ مجروح در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع چهار حادثه رانندگی در جاده های “اصفهان” و کشته شدن نه نفر و مجروحیت هشت نفر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه روز دوشنبه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در اتوبان “امیرکبیر” با یک دستگاه کامیون کشنده هوو برخورد می کند.

وی ادامه داد: در این حادثه که به علت عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاد راننده و پنج سرنشین خودرو که همگی از اعضای یک خانواده بودنددر دم جان باختند.

این مقام انتظامی افزود: در حادثه دیگری که در محور “خوانسار-گلپایگان” اتفاق افتاد یک دستگاه پژو ۴۰۵ به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که متاسفانه راننده ۶۰ ساله فوت کرد و چهار سرنشین مجروح شدند.

سرهنگ کریمی همچنین از واژگونی یک دستگاه پژو در محور “نجف آباد-عسگران” خبر داد و اظهار داشت : در اثر این حادثه که به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد یک نفر فوت و دو نفر مجروح شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور “خور –جندق” به علت عدم توجه به جلو و کشته شدن یک نفر و مجروحیت دو نفراز سرنشینان آن خبر داد و از رانندگان خواست : با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنید ، به جلو و اطراف توجه کامل داشته باشید و همیشه این مطلب را در ذهن خود داشته باشید که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است .

جاساز ۴۶ تن برنج قاچاق در کیسه های مواد شیمایی

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف دو محموله ۲۳ تنی برنج خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال که در کیسه های مواد شیمیایی پروپلین جاساز شده بودند خبر داد.

سرهنگ کارآگاه “ستار خسروی ” اظهار داشت:در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس آگاهی استان در پی وصول خبری مبنی بر ورود دو محموله کالای خارجی قاچاق به اصفهان بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و شناسایی، با هماهنگی مقام قضائی موفق به شناسایی و توقیف دو دستگاه کامیون کشنده ولوو شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از خودرو های توقیف شده ۴۶ تن برنج خارجی قاچاق که در کیسه های مواد شیمیایی پروپلین بسته بندی شده بودند کشف شد.

سرهنگ خسروی ارزش این محموله را دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این خصوص سه قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس آگاهی اصفهان در پایان با بیان اینکه برنج های قاچاق فاقد استاندارد های لازم می باشند افزود: ماموران پلیس اصفهان با قاچاقچیان کالا مخصوصا کالاهای خوراکی به شدت برخورد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا