حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از مرگ ۶نفر در حادثه رانندگی تا پلمپ تعمیرگاه غیر مجاز اتوبوس های اسقاطی در نجف آباد

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “جهانگیر کریمی”  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ۸۵ محور “نائین-اردستان” ماموران پلیس راه این محور بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ضمن اشاره به اینکه این حادثه ساعت یک بامداد اتفاق افتاده بود افزود: در اثر این حادثه ۶سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان پلیس راه علت وقوع حادثه را تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه اعلام کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: رانندگی در شب نیاز به دقت و تمرکز بیشتر دارد که از تمامی رانندگان درخواست می شود با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و هنگامی که قصد مسافرت در شب را دارند با سرعت مجاز و دقت بیشتری رانندگی کنند.

توقیف پژو پارس با ۴ میلیارد ریال گوشی قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از کشف تعداد ۶۹۶ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ” مهدی پور غلامحسین” اظهار داشت : ماموران انتظامی شهرستان “کاشان” حین کنترل یکی از محورهای اصلی این شهرستان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو به فرمان ایست ماموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی خودرو وی متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از خودرو تعداد ۶۹۶دستگاه گوشی تلفن همراه و۴۵۰ عدد فلش مموری کشف شد .

سرهنگ پورغلامحسین گفت : ارزش گوشی های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال اعلام شده و در این خصوص دو قاچاقچی دستگیر که تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

توقیف ۱۱۰ وسیله نقلیه متخلف در اصفهان

در پی اجرای طرح امنیت محله محور که توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان در ۲۴ساعت گذشته انجام شد ، تعداد ۱۱۰دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” اظهار داشت: در راستای افزایش امنیت و رفاه عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی پارک و تفرجگاهها در طی ۲۴ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با تمام توان عملیاتی نیروهای کلانتری ها و پاسگاه ها و استفاده از نیروهای یگان امداد انجام شد، تعدادی از خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری تعدادی از مجرمان تحت تعقیب و سارقان منزل، مغازه و خودرو خبرداد و گفت: در همین رابطه تعداد ۷۸ دستگاه خودرو و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف که مرتکب جرایم مشهود شده بودند توسط ماموران توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ یاردوستی هدف از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را بالا بردن ضریب امنیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان و اظهار داشت: شهروندان می توانند اطلاعات و گزارش های ویژه خود در خصوص هرگونه مشکل امنیتی در محله خود را از طریق شماره تلفن فوریتی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اقرار سارق داخل خودرو به ۶۰۰ میلیون ریال سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۶۰۰ میلیون ریال اموال سرقت شده از خودروها خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی ” با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در منطقه “شرق” شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: این سارق درتحقیقات به عمل آمده به سرقت ۶۰۰ میلیون ریال اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان توصیه کرد: خودروی خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر ، سوئیچ مخفی و … مجهز کنید. وسایل شخصی(کیف،اسناد،مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به ویژه در معرض دید نگذارید.

پلمپ تعمیرگاه غیر مجاز اتوبوس های اسقاطی در نجف آباد

 فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” از انهدام باند کلاهبردارانی که اقدام به بازسازی اتوبوس های اسقاطی در این شهرستان می کردند خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” گفت :در پی دریافت گزارشی مبنی بر بازسازی اتوبوس های اسقاطی در یک تعمیرگاه غیر مجازیک تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی ، امنیت عمومی و راهنمایی و رانندگی شهرستان “نجف آباد” پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این تعمیرگاه تعداد پنج دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کشنده ماک که قبلا پس از طی مراحل قانونی در یکی از پارکینگ های خودرو اسقاط شده بودند کشف شد .

سرهنگ خدادوست بیان داشت : این افراد پس از تحویل گرفتن خودرو جهت انتقال به مراکز ذوب مجددا خودرو را به تعمیرگاه منتقل و بازسازی می کردند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه در این خصوص ۱۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند اظهار داشت : این افراد قصد داشتند خودروها را مجددا به مراکز اسقاط تحویل و از تسهیلات آن استفاده کنند که قبل از این اقدام شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را سریعا به پلیس اطلاع دهید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا