پیشخوانعناوین اخبار

زنده یاد گلبارنژاد تحت پوشش بنیاد شهید است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از خبرنگاران جوان؛ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محسن انصاری گفت: زنده یاد گلبارنژاد ملی‌پوش دوچرخه سواری پارالمپیک کشورمان جانباز ۵۵ درصد انقلاب اسلامی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به وی به دلیل وقوع این حادثه در حین مسابقه و اینکه جانباز ۵۵ درصد هستند عنوان شهید اطلاق می‌شود یا خیر، اظهار داشت: کلیه جانبازانی که درصد جانبازی ۷۰ درصد داشته باشند، چنانچه بر اثر حادثه یا مسایل عادی فوت شوند شهید محسوب می‌شوند، اما ایشان جانباز ۵۵ درصد بودند، پس از فوت، ۵ درصد هم به درصد وی افزوده شد و به ۶۰ درصد رسید. به این ترتیب زنده یاد گلبارنژاد جانباز متوفی تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

وی در ادامه توضیحات گفت:چنانچه جانبازی بر اثر صدمات ناشی از جنگ به رحمت ایزدی بپیوندد، حتی اگر درصد جانبازی اش ۵ درصد باشد عنوان شهید به وی تعلق خواهد گرفت.

قائم مقام بنیاد شهید و ایثارگران افزود: از همان روز وقوع این حادثه موضوع را پیگیری بودند که پس از بررسی‌ها مشخص شد زنده یاد گلبارنژاد، جانباز ۵۵ درصد هستند و هماهنگی های لازم برای انجام خاکسپاری ایشان در قطعه ایثارگران استان فارس شهر شیراز انجام شده است.

وی افزود: تمامی خدمات از جمله حقوق، وام، معافیت خدمت، تسهیلات مربوط به تحصیلات، ورود به دانشگاه به خانواده اش ارائه خواهد شد؛ همانطور که پیش از این نیز وی می‌توانسته از آنها استفاده کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا