پیشخوانتيتر يكعناوین اخبار

جزئیات دیدار مقام معظم رهبری با احمدی نژاد منتشر شد

به گزارش  سرمایه گستران و به نقل از تابناک، در زیر خلاصه ای از این بیانات را مشاهده می نمائید.

*از مطلبی که دیروز گفتم مثل اینکه سوء برداشت شده. بعضی سوء تلقی کردند.

*سوء برداشت فی نفسه چیز مشکلی نیست. لکن وقتی که منتهی بشود به بگومگو و مایه کدورت و دل چرکینی برادران مومن بشود چیز بدی است.

*بنده حقیر که این همه اصرار دارم به وحدت قلوب و حرکت در مسیر واحد و اتحاد کشور به خصوص گروههای مومن و انقلابی. نباید این چیزها را مایه اختلاف کرد.

*یک آقایی آمد پیش من. من هم ملاحظه حال صلاح خود او و صلاح کشور به او گفتم در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتم هم شرکت نکنید گفتم صلاح نمی دانم.

*انسان باید آن چیزی را که می بیند و می فهمد به نفع برادر مومنش است به او بگوید. ما هم صلاح کشور را بهتر از اغلب افراد آشنا هستیم هم آدمهایی که صدها جلسه با ما نشستند و برخاستند بهتر از دیگران می شناسیم. با ملاحظه حال مخاطب به آقایی توصیه می کنیم یک دوقطبی در کشور ایجاد می شود. دو قطبی مضر است به حال کشور. من صلاح نمی دانم.

*این چیز مهمی که نیست. خیلی طبیعی و ساده است. بله ما این توصیه را به یکی از آقایان کردیم. حالا مایه اختلاف بشود بین برادران مومن؟ یکی بگوید گفته یکی بگوید نگفته. چرا پشت بلندگو نگفته؟ این هم پشت بلندگو. (لبخند آقا و خنده حضار)

*دشمنان هم سوء استفاده کنند. رادیوی فردا و بی بی سی چه ارتباطی دارد به اینها این قضیه؟ برنامه بگذارند علت چیست؟ چرا گفتند؟ این معنایش چیست؟ دشمن استفاده کند. ما در نقطه مقابل دشمن باید حرکت کنیم.

*خیلی عادی! شما برادر مومن هستی. یک چیز را به مصلحت شما می دانم می گویم واجب هم است شرعا نصیحت للمومنین چیز خوبی است. نصیحت یعنی خیرخواهی.

*من به جنابعالی که آقای شیخ عبدالعالی هستی علاقمندم می دانم وارد بشوی به ضرر خودت است به ضرر کشور است نمی گویم نشو. امر و نهی نیست حالا یک عده گفتند دستور داده نه من صلاح نمی دانم. این چیز خوبی است.

*اینم که فلانی تحت تاثیر زید و عمر و بکر است، این حرفها چیست؟ بنده از زید و عمر هم اطلاع بیشتر دارم هم انگیزه بیشتر.

*ما باید به خدا جواب بدهیم. فردا از ما سوال می کنند چرا فلان چیز را گفتی چرا فلان چیز را نگفتی از نگفتیدها هم سوال می کنند.

*این فقره هم که ما دیروز معنا کردیم ناظر به این معنا نبود داشتیم حدیث را معنا می کردیم.

*یک نفر سومی هم منتظر باشد از میانه سود خودش را ببرد. امروز کشور به اتحاد نیروها احتیاج دارد به خصوص نیروهای مومن و پاکار سعی کنند اختلاف به وجود نیآورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا