حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازمرگ موتورسوار تاکشف لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” از برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک موتورسیکلت باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه راکب ۶۰ ساله موتور سوار به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه جاده ای توسط کارشناسان مربوطه عدم توجه به جلوی سواری پژو پارس اعلام شده است

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان خاطر نشان کرد:برابر ماده ۱۸۰آیین نامه راهنمایی و رانندگی ، رانندگان حق ندارند ضمن رانندگی ،دخانیات استعمال کنند یا خوراکی یا آشامیدنی میل کنند و استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده می گردد ممنوع می باشد و رانندگان موظفند در هر حال به طور کامل به جلو توجه داشته باشند.

توقیف سواری پراید با ۳۳ کیلو مرفین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار ۳۳ کیلو و ۲۷۵ گرم مرفین که در یک دستگاه خودروی پراید جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۳ کیلو و ۲۷۵ گرم مرفین که به طرز حرفه ای در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد ویژه و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

بیش از ۳۰ میلیون خلافی در کارنامه سواری ۲۰۶

یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ که ۳۰ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۵۵ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت :ماموران پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۳۰ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۵۵ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ کریمی در پایان اظهار داشت : برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

کشف ۳ میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله لوازم آرایشی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه “ستار خسروی” اظهار داشت:در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی وصول خبری مبنی بر تخلیه و دپوی یک محموله لوازم آرایشی خارجی قاچاق در یک انبار داخل شهر “اصفهان” رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی کارآگاهان به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد پنج هزار و ۴۸۶ عدد لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات بیان داشت : ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا