حوادث پلیسشهر و جامعه

امنیت برای مردم و جامعه از نان شب هم واجب تر است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ،رسول زرگرپور در این آئین که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با بیان اینکه امروز امنیت برای مردم و جامعه گاهی از نان شب هم واجب تر و مهم تر است گفت: خداوند متعال در قرآن کریم در مقام ذکر نعمت های بزرگ خود به جامعه می فرماید “الذی اطعمهم من جوع و آمنهم من خوف ” یعنی گرسنگی و نا امنی در مقابل راحتی و رفاه قرار دارد.

وی با بیان اینکه امنیت ، شعار و وظیفه اصلی نیروی انتظامی است اظهار داشت: امروز به حمد اله نیروی انتظامی پیشرفت های بسیاری را در جنبه های مختلف نظم و سازماندهی ، آگاهی و هوشمندی و آشنایی با شیوه های علمی و ارتباط با مردم و پیدا کردن اولویت ها به دست آورده که مایه خرسندی است و مطمئناً وقتی با مدیریت قوی برنامه ریزی علمی و کار بی وقفه همراه شود نتیجه اش آثار بارزی است که در این نیرو مشاهده می کنیم که البته به این اندازه قانع نیستیم ولی پیشرفت های پلیس ما را امیدوار می کند که همچنان می تواند مسیر رو به جلو را ادامه دهد و امنیت خوب و مطلوب را برای مردم فراهم کند.

وی افزود: البته ملت ایران در سایه تدابیر فرماندهی کل قوا و همواره نشان داده که در بخش های مختلف ملتی پربار ، پر استعداد و آماده پیشرفت در همه جنبه های علمی و عملی است.

زرگر پور اظهار باب بیان اینکه امروز به حمد اله کشور ما یکی از امن ترین کشورهای دنیا است گفت: سیاست قدرتهای مداخله گر در همه کشورها ایجاد نا امنی سیاسی، اخلاقی و فرهنگی است و این سیاست از دیرباز از سوی قدرت های متجاوز مداخله گر در همه جای دنیا اعمال شده و هرجا که امتداد نفوذ قدرت های مداخله گر در کشورهای گوناگون عالم است انجا نشانه های از نا امنی و عدم آرامش عمومی را می توان مشاهده کرد.

وی به نا امنی در کشورهای همسایه اشاره کرد و اظهار داشت: دولت هایی که چشم خود را وقیحانه به این جنایت ها می بندند نمی توانند ادعا کنند که طرفدار حقوق بشر هستند و نمی توان امیدوار بود که آنان با تروریسم مقابله نمایند.

این مقام مسئول بیان داشت: ملت ایران با قدرت، عزم راسخ و با آشنایی از اوضاع جهان تصمیم گرفته که اراده خود را بر امور کشورش مانند حصاری مانع از نفوذ قدرت های مداخله گر قرار دهد و در این زمینه همه بخش ها فعال و پرنشاطند و نیروی انتظامی نیز سهم خودش را خوب شناخته و آن را به بهترین وجه ایفا می کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با ظلم و سلطه گری و روابط ناسالم در سیاست های بین المللی مخالف است تصریح کرد: ملت ما اهل سازندگی، ابتکار و نوآوری در همه زمینه ها است و یکی از این زمینه ها نیز نیروهای مسلح و نیروی انتظامی می باشد که نشانه های پیشرفت در این نیرو محسوس است.

وی خدمت به مردم را یکی از نعمت های بزرگ الهی برشمرد و اظهار داشت: به نیروهای انتظامی توصیه می کنم قدر این توفیق و نعمت را بدانید و هر روز برای ارائه خدمت بیشتر تلاش کنید.

استاندار اصفهان انتظار مردم از نیروی انتظامی را نیرویی قوی و مقتدر، هوشمند و زیرک، سالم و امین، سریع و بهنگام ، مودب و اهل بیان و تفاهم با مردم عنوان کرد و اظهار داشت: باید مشت محکم پلیس برای قانونشکنان و نرمش مهربانانه در مقابل مردمی که محتاج امنیت و از ظلم و بیداد به او پناه آورده باشد.

زرگر پور با بیان اینکه قانون شکنان معدود و انگشت شمار هستند اظهار داشت: پلیس بایستی که با این افراد قانون شکن، جنایتکار و سلول های بیمار جامعه با قاطعیت اما در عین حال در مقابل توده عظیم مردم، مؤدب بوده و رأفت و مهربانی خود را نشان دهد.

وی تصریح کرد: امروز به حمد اله نیروی انتظامی تلاش می کند که نیروی مطلوب اسلامی باشد و قطعاً با داشتن مسئولین و فرماندهان مومن و عناصر خوب و برنامه های قویع و مفید حرکت در همین سمت و سو حرکت و روز به روز پیشرفت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا