پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از کشف زغال بلوط قاچاق تا تصادف مرگبار در محور های استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ “حسن نیکبخت” گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری و فروش زغال بلوط قاچاق در یک واحد صنفی در شهرستان “فلاورجان” بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران پس از کسب اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا مقدار ۱۸ تن زغال بلوط قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش زغال های کشف شده را یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ نیکبخت افزود: در این زمینه واحد صنفی پلمب و یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان عنوان داشت : نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در سال جاری مبارزه با قاچاق کالا را به صورت وی‍‍ژه در دستور کار قرار داده و با این افراد سودجو به شدت مقابله خواهد کرد.

تصادف جاده علویجه ۲ کشته و ۳ مجروح داشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک سواری پراید در جاده علویجه ،فوت دو نفر و مجروحیت سه نفر خبر داد .

سرهنگ “جهانگیر کریمی”  گفت : ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” ساعت پنج بعد از ظهر روز گذشته از وقوع یک تصادف جاده ای در محور علویجه باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی دو نفر از سرنشینان پراید فوت ، دو سرنشین دیگر پراید و راننده سمند مجروح شدند.

سرهنگ کریمی افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه تجاوز به چپ سواری سمند اعلام شده است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان از رانندگان خواست با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی می شود ، پرهیز کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا