پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آماده باش پلیس اصفهان برای تامین امنیت مراسم های عزاداری اباعبداله الحسین(ع)

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سردار عبدالرضا آقاخانی، در حاشیه دیدار با استاندار گفت: نیروی انتظامی یک نیروی دینی و ولایی و در خدمت هیئت های مذهبی است و قبل از ورود به ماه محرم نیز جلسات و نشست های خوبی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم های عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در دهه اول ماه محرم با هیئت های مذهبی برگزار کردیم و تا کنون هیچ حادثه خاصی در استان نداشتیم.

وی افزود:به حمد اله امسال مراسم های عزاداری مردم ولایتمدار اصفهان در سوگ فرزند پیامبر (ص) با عظمت و یک انضباط و آرامش بیشتری نسبت به سال های قبل در حال برگزاری است.

سردار آقاخانی ماموریت نیروی انتظامی در ایام دهه اول ماه محرم را دردو بخش انتظام بخشی و امور ترافیکی عنوان کرد و اظهار داشت: نیروهای انتظامی استان در طول هفته ناجا در حال آماده باش ۱۰۰ درصدی در خدمت هیئت های عزاداری و عموم مردم عزیز استان هستند و امیدواریم مراسم های امسال با شکوه هرچه بهتر برگزار شود.

فرمانده انتظامی استان در خصوص همکاری هیئت های مذهبی با پلیس گفت: امسال یک کار خوبی از سوی هیئت ها صورت گرفت و هر هیئتی ۱۵ نفر را به عنوان پلیس یار محرم به نیروی انتظامی معرفی کردند که این افراد با همکاری ماموران ما وظیفه نظم و امنیت و روانسازی ترافیک در زمان عبور دستجات عزاداری در سطح شهر را برعهده دارند.

سردار آقاخانی به شهروندان و عزاداران حسینی توصیه کرد: در هنگامی که دستجات عزاداری در خیابان های سطح شهر عبور می کنند با ماموران پلیس همکاری لازم را به عمل آورند و هرگونه موارد مشکوک ، انتقاد و پیشنهاد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

فرمانده انتظامی استان در خصوص تعیین ساعت خاصی برای پایان مراسم های عزاداری در طول شب به خبرنگار ما گفت: ساعت خاصی برای این گونه مراسم ها تعیین نشده اما به همه هیئت های مذهبی در جلساتی که داشتیم توصیه کردیم که مراسم های خود را طوری تنظیم کنند که در ساعات پایانی و نیمه های شب باعث اذیت و آذار مردم، افراد کهنسال و بیماران نشود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا