شهر و جامعهعناوین اخبار

درهفته ناجا شهروندان پلیس از آموزش های پلیس بهره مندشدند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت : به ضرورت امر آگاه سازی و هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه بیش از ۲۲۳ کارگاه آموزشی و آگاه سازی با موضوعات آسیب های اجتماعی و راه های پیشگیری از آن توسط کارشناسان پلیس اصفهان در هفته ناجا به اجرا در آمد .

وی ضمن اشاره به استفاده حداکثری از کلیه امکانات آموزشی و کارشناسان مجرب و اهل فن انتظامی در برگزاری این کارگاه ها عنوان داشت : با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با ارگان ها و نهاد هایی و ادارات دولتی ،مدارس و مراکز آموزشی،مساجد و … در این بازه زمانی بیش از ۳۳ هزار دانش آموز و شهروند از آموزش های پلیس بهرمند شدند .

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به برپایی چندین کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جوامع هدف گفت : در قالب این جلسات ، هشدارها و آموزش های مورد نیاز در مقابله با آسیب ها و معضلات اجتماعی ارائه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ارائه آموزش های پیشگیرانه به دانش‌آموزان، عامل کاهش جرایم اجتماعی می‌شود بیان داشت: بسط فرهنگ قانون مداری و انضباط عمومی از موضوعاتی است که بازخورد ارتقاء‌ امنیت اجتماعی را به همراه دارد و بایستی یکایک افراد جامعه نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند.

این مقام انتظامی ضمن تشریح شعار هفته ناجا، با تاکید بر نقش مردم به‌ویژه آموزش و پرورش در شکل گیری جامعه ای ایمن، گفت: پلیس برای حل مشکلات انتظامی و امنیتی شهر و محلات بی تردید به کمک و همراهی بی دریغ مردم نیاز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه آموزش همگانی بهترین راه پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی است ،بیان داشت : درجوامع امروز به دلیل ورود تکنولوژی های نوین و به تبع آن بروز جرایم و آسیب ها، یکی از راهکارهای کم هزینه برای پیشگیری از جرم، بهره گیری از آموزش همگانی به صورت تخصصی و هدفمند است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا